Jump to content

jag kan inte...


Misterwhoopee
 Share

Recommended Posts

Far jag kan inte få upp min kokosnöt....alla sätt jag prövat tyks va fel...me min lilla yxa högg jag tills jag blev stel...bordet fick hack parkett golvet sprack men nöten den e hel....far jag kan inte få upp min kokosnöt nej inte ens med hammare & spik....var vägg nu har små groppar här och var...för det är bara kokosnöten som e sej lik...JAAA DE E BARA KOKOSNÖTEN SOM E SEJ LIIIIK allt de andra verkar mera kabalalik....säj minns du flygeln far?? glöm bort den e du rar...FÖÖR DE E BARA KOKOSNÖTEN SOM E SEJ LIK......

far jag kan inte få upp min kokosnöt...nej inte ens när jag försökt att krossan mot en dörr...ty hur jag nu dängde så måste jag ha gjort fel...för dörren gick upp och mamma kom in men nöten den e hel!!! ...far jag kan inte få upp min kokosnöt...för jag har gett min mamma en ny mimi...när du henne ser så tror jag att du ler...för de e bara okosnöten som e sej lik JA DE E BARA KOKOSNÖTEN SOM E SEJ LIIIIIK allt de andra verkar illa gjord mosaik...mammas nos blev grann & hakerna försvann för de e bara kokosnöten som e sej lik därhemma....far jag kan inte få upp min kokosnöt...nej inte ens med nytroglyserin...ty när jag hade laddat mycket omsorgsfullt och väl...golvet de sprack & sen sa de pang men nöten den e hel....far jag kan inte få upp min kokosnöt...för jag behärskar en gång en spräng teknik vårt lilla hus som du ser ty det står där inte mer för det är bara kokosnöten som e sej lik....JAA DE E BARA KOKOSNÖTEN SOM E SEJ LIIIK....ALLT DE ANDRA LIKNAR MERA PYROMANIK så att säga...röjningen blir lätt den enklaste man sett för det är bara kokosnöten som är sej LIIIIIIIIIIIIIK!!!!! :mellow:;);););)

hört den låten??? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...