Jump to content

Film!


Arman
 Share

Recommended Posts

Jag hade tänkt att varje månad informera er om en eller flera filmer som kommer på TV. Ni kan också diskuttera de kommande filmerna. När den sista filmen i topicen har visats kommer en ny topic med nya filmer.

¤ = Värdelös!

@ = Bra!

@@ = Väl bra!

@@@ = Mycket bra!

term2_85079_0.jpg

Titel: Terminator 2: Judgement Day

Genre: Action

Kanal: SVT

Tid: 21.00 fredag den 30 maj

Sammanfattning: @@@ - Titta på denna film om du ska se Rise Of The Machines på bio! Mycket bra!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jo jag vet, men jag tycker det ska va veckan det är nu

-----------

i kväll kl 21 på 3:an är det Liar, liar

Amerikansk komedi från 1997. Advokaten Fletcher Reede lovar srändigt sin son saker han inte kan hålla. När han missar sonens födelsedag, som han har lovat att komma till, får sonen nog. Det enda han önskar sig av sin pappa är att han inte ska ljuga på 24 timmar. Om inte Fletcher kan uppfylla den önskningen så flyttar sonen, hans mamma och hennes nye kille till Boston. Det är bara det att som advokat är det svårt när man inte ens får använda en endaste liten vit lögn... I rollerna: Jim Carrey, Maura Tierney, Justin Cooper. Regi: Tom Shadyac.

Redigerad av GTA3_PLAYER
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade tänkt att varje månad informera er om en eller flera filmer som kommer på TV. Ni kan också diskuttera de kommande filmerna. När den sista filmen i topicen har visats kommer en ny topic med nya filmer.

¤ = Värdelös!

@ = Bra!

@@ = Väl bra!

@@@ = Mycket bra!

term2_85079_0.jpg

Titel: Terminator 2: Judgement Day

Genre: Action

Kanal: SVT

Tid: 21.00 fredag den 30 maj

Sammanfattning: @@@ - Titta på denna film om du ska se Rise Of The Machines på bio! Mycket bra!

svt ^_^:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jo jag vet, men jag tycker det ska va veckan det är nu

-----------

i kväll kl 21 på 3:an är det Liar, liar

Amerikansk komedi från 1997. Advokaten Fletcher Reede lovar srändigt sin son saker han inte kan hålla. När han missar sonens födelsedag, som han har lovat att komma till, får sonen nog. Det enda han önskar sig av sin pappa är att han inte ska ljuga på 24 timmar. Om inte Fletcher kan uppfylla den önskningen så flyttar sonen, hans mamma och hennes nye kille till Boston. Det är bara det att som advokat är det svårt när man inte ens får använda en endaste liten vit lögn... I rollerna: Jim Carrey, Maura Tierney, Justin Cooper. Regi: Tom Shadyac.

Den är svinball!! Titta på den om du är "skrattsugen"! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

de ska ju komma en ny film me Jim Carrey.

dom snacka om den på Jay Leno Show den här eller förra veckan...

han som spelas av Jim Carrey får typ guds "krafter" lr kan göra vad gud kunde eller va fan de va... :blink: , den lär va grymm

Bruce almighty!!! <_< ...vet du när den kommer ut?..Vill gärna se den!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...