Jump to content

Golf!


Tigern
 Share

Recommended Posts

F*n vad jag stör mig på att Viasat Sport har gått bort från vår TV. Nu missar man ju The Colonial Championship som börjar på torsdag... :wub:

(Fattar inte varför inte Viasat sänder tävlingen på TV3 istället, det har ju varit en extrem uppmärksamhet och de skulle säkert få fem gånger så många tittare..!)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

F*n vad jag stör mig på att Viasat Sport har gått bort från vår TV. Nu missar man ju The Colonial Championship som börjar på torsdag... (w00t)

(Fattar inte varför inte Viasat sänder tävlingen på TV3 istället, det har ju varit en extrem uppmärksamhet och de skulle säkert få fem gånger så många tittare..!)

Är det en golftävling? Jag tycker det är bra. Golf är det tråkigaste som visas på TV dom bara skjuter och puttar hela dagen så alla andra program. Segling suger också. Dom bode utrotas från TV.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det en golftävling? Jag tycker det är bra. Golf är det tråkigaste som visas på TV dom bara skjuter och puttar hela dagen så alla andra program. Segling suger också. Dom bode utrotas från TV.

Skämtar du eller? Vet du inte vad The Bank of America Colonial är för något?? :lol:

Hela världen har bara pratat om det i några månader... -_-

PGA-tävlingen där Sörenstam ska vara med. Första kvinnan på PGA-touren sedan 1945.

Visst kan det vara segt att titta på golf, speciellt om det är någon B:ig Europatour tävling utan några kända spelare med. Men de stora tävlingarna (typ majors och sånt) är ju grymt kul att kolla på!!

Likadant med segling. Louis Vitton Cup och Americas Cup som avgjordes förra året/tidigare i år var ju kul att kolla på (speciellt eftersom Victory Challenge var med..! :P )!! (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja den där grejen där hon ska slå Tiger Woods? Det är ju så himla tråkigt tycker jag.

*Edit*

Jag skulle mycket hellre se ett motorprogram på 4 timmar!! <_<

Tiger Woods är inte med i denna tävling, dessutom finns det inte en chans i världen att hon vinner. Klarar hon cutten är det f*n värt bragdguldet..!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag var caddie idag och han jag var caddie åt gav ig bara tre bollar och han ägde en top-flite fabrik jävla gubbe :mellow::mellow::wacko: memen desto bättre när jag håvade upp 23 bollar från dammarna..visste ni att peppe äng spelar golf så han på golfbannan i dag han var faktiskt bra som ni kanske har hört på radio skulle det vara en tävling på olofstörms golfklubb ...där var bland annat Crister ulfbåge och massa kändissar från tv fyra fylde autograv boken hehe :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...