Henkibojj Skrivet 18 juni Rapportera Share Skrivet 18 juni Här har vi framsidan! Förhandsbeställningar kommer att öppna den 25:e juni för digitala butiker (PSS, XBS) och "utvalda butiker" fysiskt. I Sverige betyder det till exempel alltifrån Elgiganten till Inet. Än så länge vet vi nog inte var, men utgå från förmodligen allihop. Fett att de behållit traditionen att ha en helikopter längst upp till vänster. Gamla rävar minns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 22 juni Rapportera Share Skrivet 22 juni Jag som PC-spelare är verkligen missnöjd... Men jag är samtidigt otroligt exalterad för alla er andra, och hoppas innerligt att det även kommer till PC någon gång i framtiden (och att jag missar spoilers fram till dess) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 juni Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni 7 timmar sedan, Xersize skrev: Jag som PC-spelare är verkligen missnöjd... Men jag är samtidigt otroligt exalterad för alla er andra, och hoppas innerligt att det även kommer till PC någon gång i framtiden (och att jag missar spoilers fram till dess) Det är inte värt besväret att vänta. Köp dig en konsol, spela skiten ur spelet och sälj det sen. Högst troligt kan du överföra din onlinegubbe till PC på samma sätt som man kunde från PS3 till PS4, sen PS5. Det var även nåt till PC från PS4, tror jag, och PC gamla till Enhanced. Mindre troligt är att du kan föra över din sparfil från storyn men det ser jag inte behovet av. Mellanskillnaden mellan köpet och säljpriset kommer du nog vara glad att ha betalat, trots allt. Annars kan du ju vänta till 2028+, för all del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 24 juni Rapportera Share Skrivet 24 juni 2026-06-22 at 19:59, Henkibojj skrev: Det är inte värt besväret att vänta. Köp dig en konsol, spela skiten ur spelet och sälj det sen. Högst troligt kan du överföra din onlinegubbe till PC på samma sätt som man kunde från PS3 till PS4, sen PS5. Det var även nåt till PC från PS4, tror jag, och PC gamla till Enhanced. Mindre troligt är att du kan föra över din sparfil från storyn men det ser jag inte behovet av. Mellanskillnaden mellan köpet och säljpriset kommer du nog vara glad att ha betalat, trots allt. Annars kan du ju vänta till 2028+, för all del. Det blir nog att vänta och hoppas. Jag är inte intresserad utav att spela på konsol över huvud taget faktiskt, jag tycker inte om att spela den typen av spel på konsol så vi får väl se om jag någonsin får turen att spela GTA VI eller om jag helt enkelt glatt får gå tillbaka till San Andreas. Only time will tell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knurra Skrivet 28 juni Rapportera Share Skrivet 28 juni För egen del ska jag köpa det till ps5:an då jag inte ens har en dator. Är lika spänd nu som när jag väntade på san andreas för 22 år sen. Frågan är bara om det är okej vid min ålder (är liksom snart 40) att hålla på med tv-spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts