dibel Skrivet 29 maj Rapportera Share Skrivet 29 maj 2025-05-26 at 20:33, okka skrev: En del av mig vill provocera honom till att bli bannad. Därav mitt :pPPpPpp Försökte samma med dibel under hans mesta nazidagar, med varierande resultat. Droger, nazism och förseningar (bokstavligt talat). GTA(sajten)-livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet måndag 06:09 Rapportera Share Skrivet måndag 06:09 (redigerad) 2025-05-14 at 23:22, Henkibojj skrev: Jag har spelat nästintill samtliga GTA flera gånger och för det mesta till 100%, ibland flera gånger. Visserligen spelade jag GTA (V) Online väldigt många timmar, men beträffande storyn är det det enda spel jag bara spelat en gång och därefter basta. Så otroligt, otroligt jobbiga karaktärer och dialoger. De gjorde inget annat än att skrika på varandra och dela betydligt grövre språk än tidigare och än nödvändigt. Jag köpte till slut V till PC också och tänkte spela storyn igen med lite bättre grafik och 1PS-kamera, men nej. Jag orkade inte. Det stod mig fullständigt upp i halsen. Jag har efter 12 år fortfarande bara spelat GTA V 1 komma 19 gånger. Det är redan för mycket. Vi vet fortfarande väldigt lite om VI-storyn men det känns uppfriskande att se den personliga relationen till varandra ta huvudnumret igen. GTA V var mer "tre hårdingar som hatar varandra ska... ge sig an resten av världen, som de också hatar, för att lura olika dummingar som hatar dig, och som därutöver hatar andra människor som för övrigt hatar dem tillbaka. Och du må tro att de svär åt varandra under de åtta minuter det tar är åka motorvägen över hela kartan. Och tillbaks. Missa inte!". Suuuuuuuck. Håller med till 100%! Storyn var okej att spela igenom när det begav sig, men den lämnade inget varaktigt avtryck. Den levde inte upp till föregående titlar överhuvudtaget, kändes krystad. Att blanda in och byta mellan olika karaktärer var speltekniskt ett intressant grepp men jag tror det sabbade den röda tråden och komplicerade saker för storyn. Nu var det väl en tio+ år sedan man spelade det, men jag upplevde aldrig någon tydlig antagonist. Och sen tog storyn plötsligt bara... Slut. Egentligen hade jag därför hoppats att de skulle fokusera på en enskild protagonist i VI, men men. Jag hoppas bara att de har tagit lärdom och gör det bättre denna gång. 2025-05-19 at 06:25, knurra skrev: Det är ju så det SKA vara Nej det var precis det som var bra med det. Ni snöflingor tål ju ingenting, annat var det på min tid. Skönt att någon tyckte om då det i alla fall. Redigerad måndag 06:10 av Spam Snuten 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knurra Skrivet måndag 17:04 Rapportera Share Skrivet måndag 17:04 Kul ändå att det finns folk som är aktiva här än idag! Det vore ju önsketänkande på högnivå om man trodde att det skulle bli lika aktivt som runt 2004-glansdagarna men kul ändå att det iallafall finns ett forum kvar från min ungdom nu när alla andra gått i graven. Det hör inte till ämnet men behövde ändå sägas 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet måndag 17:09 Rapportera Share Skrivet måndag 17:09 11 minuter sedan, knurra skrev: Kul ändå att det finns folk som är aktiva här än idag! Det vore ju önsketänkande på högnivå om man trodde att det skulle bli lika aktivt som runt 2004-glansdagarna men kul ändå att det iallafall finns ett forum kvar från min ungdom nu när alla andra gått i graven. Det hör inte till ämnet men behövde ändå sägas Så är det ju. Må de hata oss blott de befrukta oss osv. 👠 OnT: GTA V spelade jag också bara igenom en gång (på PS3) medan 3 generation är gyllene (från 3 till SA) och 4an har man gjort några gånger till 5 kanske. Stor förhoppningar på 6:ans dual perspective gameplay med Kvinna och Man i Bonnie och Clyde kliché, kärlek och romans blandat med rånarluvor och para flow helt enkelt. Och ja, jag sänker 6 pack och lyssnar på 2pac. Deal with it. 🏴☠️ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knurra Skrivet tisdag 06:11 Rapportera Share Skrivet tisdag 06:11 Om vi ska komma tillbaka till våra fornstora dagar måste vi göra en revolution. Så nu släpper vi alla våra åtaganden och väcker det här forumet till liv! Är ni med mig????!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet tisdag 08:08 Skapat av Rapportera Share Skrivet tisdag 08:08 2 timmar sedan, knurra skrev: Om vi ska komma tillbaka till våra fornstora dagar måste vi göra en revolution. Så nu släpper vi alla våra åtaganden och väcker det här forumet till liv! Är ni med mig????!! Absolut. Jag funderar på att göra mig av med mitt mobilberoende och gå tillbaka till Endast Internet Vid Skrivbordet, vilket skulle behöva en ny PC. Väl med det kommer också texterna kunna bli längre igen (oh, glorious day) och spelen jag spelar kommer inte vara infekterade av dagens sjukdomar där allt handlar om grafik, pay to win och att följa rätt personer på YouTube för att veta vad det är som gäller pga senaste patcharna osv. Längtar till att kunna spela spel från 1998 igen. Och att skriva saker på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knurra Skrivet tisdag 16:13 Rapportera Share Skrivet tisdag 16:13 8 timmar sedan, Henkibojj skrev: Absolut. Jag funderar på att göra mig av med mitt mobilberoende och gå tillbaka till Endast Internet Vid Skrivbordet, vilket skulle behöva en ny PC. Väl med det kommer också texterna kunna bli längre igen (oh, glorious day) och spelen jag spelar kommer inte vara infekterade av dagens sjukdomar där allt handlar om grafik, pay to win och att följa rätt personer på YouTube för att veta vad det är som gäller pga senaste patcharna osv. Längtar till att kunna spela spel från 1998 igen. Och att skriva saker på forumet. Well, om du kollar i San Andreas sektionen här på forumet så kommer du se att jag bumpade en tråd från 2004 där trådskaparen klagade på grafiken. Så det har pågått i 20+ år iallafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts