Henkibojj Skrivet 6 maj Rapportera Share Skrivet 6 maj Jäklar, alltså, vilken grafik. Härligt med så mycket båtar och flyg. Sista klippet med bron fick mig att känna mig som hemma igen 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knurra Skrivet 6 maj Rapportera Share Skrivet 6 maj Ja jävlar vilken grafik! Och woke eller inte, har inte känt mig såhär taggad sen San Andreas hajpades för mer än 20 år sen, och liksom då blir det nog många sömnlösa nätter fram till release! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 8 maj Rapportera Share Skrivet 8 maj Som GTA-fan är jag sjuhelvetes exalterad. Som PC-spelare är jag lite ledsen för att jag kommer få vänta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 maj Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj 2025-05-08 at 10:34, Xersize skrev: Som GTA-fan är jag sjuhelvetes exalterad. Som PC-spelare är jag lite ledsen för att jag kommer få vänta... Köp en PS5 begagnat, spela skiten ur den, sälj när du inte vill ha den längre. Lär inte kosta dig alltför mycket om du köper billigt och säljer normalt/dyrt. För privilegiet att ha spelat generationens största spel i två år redan är mellanskillnaden säkert värt det. En dagslön eller två gör väl inget här i världen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet onsdag 09:26 Rapportera Share Skrivet onsdag 09:26 2025-05-10 at 17:52, Henkibojj skrev: Köp en PS5 begagnat, spela skiten ur den, sälj när du inte vill ha den längre. Lär inte kosta dig alltför mycket om du köper billigt och säljer normalt/dyrt. För privilegiet att ha spelat generationens största spel i två år redan är mellanskillnaden säkert värt det. En dagslön eller två gör väl inget här i världen Så resonerar även jag, som annars håller till godo med Super Famicom och N64 till vardags. Blir att hålla span på bocket etc. i början av nästa år, typ! Ang. trailern: ser oerhört trevligt ut asså. Jag är en av de som föredrar ett mer realistiskt tempo och verklighetstrogen fysik, så RDR2 passade mig perfekt. Av trailern att döma tycks GTA VI gå i samma linje, men utan att överge GTA-seriens lekfullhet. Var inledningsvis lite osäker om jag öht skulle tycka att VI blir särskilt roligt att spela, då jag testade spela om lite GTA V ett tag sen och kände att manuset och dialogen var betydligt mer trött än jag upplevde den som när spelet kom. Men utifrån den info vi fått om karaktärer och story, känns det lovande igen. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet onsdag 21:22 Skapat av Rapportera Share Skrivet onsdag 21:22 12 timmar sedan, okka skrev: jag testade spela om lite GTA V ett tag sen och kände att manuset och dialogen var betydligt mer trött än jag upplevde den som när spelet kom. Jag har spelat nästintill samtliga GTA flera gånger och för det mesta till 100%, ibland flera gånger. Visserligen spelade jag GTA (V) Online väldigt många timmar, men beträffande storyn är det det enda spel jag bara spelat en gång och därefter basta. Så otroligt, otroligt jobbiga karaktärer och dialoger. De gjorde inget annat än att skrika på varandra och dela betydligt grövre språk än tidigare och än nödvändigt. Jag köpte till slut V till PC också och tänkte spela storyn igen med lite bättre grafik och 1PS-kamera, men nej. Jag orkade inte. Det stod mig fullständigt upp i halsen. Jag har efter 12 år fortfarande bara spelat GTA V 1 komma 19 gånger. Det är redan för mycket. Vi vet fortfarande väldigt lite om VI-storyn men det känns uppfriskande att se den personliga relationen till varandra ta huvudnumret igen. GTA V var mer "tre hårdingar som hatar varandra ska... ge sig an resten av världen, som de också hatar, för att lura olika dummingar som hatar dig, och som därutöver hatar andra människor som för övrigt hatar dem tillbaka. Och du må tro att de svär åt varandra under de åtta minuter det tar är åka motorvägen över hela kartan. Och tillbaks. Missa inte!". Suuuuuuuck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet fredag 08:38 Rapportera Share Skrivet fredag 08:38 2025-05-14 at 23:22, Henkibojj skrev: Jag har spelat nästintill samtliga GTA flera gånger och för det mesta till 100%, ibland flera gånger. Visserligen spelade jag GTA (V) Online väldigt många timmar, men beträffande storyn är det det enda spel jag bara spelat en gång och därefter basta. Så otroligt, otroligt jobbiga karaktärer och dialoger. De gjorde inget annat än att skrika på varandra och dela betydligt grövre språk än tidigare och än nödvändigt. Jag köpte till slut V till PC också och tänkte spela storyn igen med lite bättre grafik och 1PS-kamera, men nej. Jag orkade inte. Det stod mig fullständigt upp i halsen. Jag har efter 12 år fortfarande bara spelat GTA V 1 komma 19 gånger. Det är redan för mycket. Vi vet fortfarande väldigt lite om VI-storyn men det känns uppfriskande att se den personliga relationen till varandra ta huvudnumret igen. GTA V var mer "tre hårdingar som hatar varandra ska... ge sig an resten av världen, som de också hatar, för att lura olika dummingar som hatar dig, och som därutöver hatar andra människor som för övrigt hatar dem tillbaka. Och du må tro att de svär åt varandra under de åtta minuter det tar är åka motorvägen över hela kartan. Och tillbaks. Missa inte!". Suuuuuuuck. Hear hear! Väl rutet. Finns små guldklimpar i dialogen för GTA V, men nästan uteslutande i avsnitt när någon av de spelbara protagonisterna kommunicerar med biroller. Jargongen, tematiken och relationen karaktärerna emellan var inte bara papptunn, utan oftast även störig. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts