Jump to content

Vilka kalendrar följer du?


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Ja, det finns ju en hel del kalendrar att följa nuförtiden. Förutom SVT:s sedvanliga julkalender finns det mängder av dem på nätet. @Kebabär förstås en hängiven följare av Oioioi, men jag förstår inte riktigt om de har något nytt i år.

Jag har fått mig en chokladkalender iallafall, varför man nu envisas med det när chokladen varit lika äcklig så länge jag kan minnas.

För övrigt skapade jag en kalender själv 2020, där jag laddade upp en ny video varje dag med mig vid trummorna, spelandes en ny låt varje dag. Låtarna var valda ganska kronologiskt utifrån min musiksmak och utveckling i trumspelande genom åren. Den hittar ni här. Fullständiga beskrivningar om varför jag valde varje låt finns på en facebooksida som ni kan få av mig i PM. :)

Vad tycker ni om årets julkalender på ettan? Är det för övrigt inte lite märkligt att TV4 och liknande kanaler aldrig försökt konkurrera ut dem? :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 11 months later...

SVTs julkalender 2023! Vad tycker ni? Verkar rätt bra, tycker jag! Bra story, fin dekor, Kjell Bergquist och Henrik Dorsin. :) Dock Nour El Refai som jag inte riktigt tål, alltid överdriven. Men det kan förlåtas, det har funnits många jobbiga skådisar förr och det har gått bra ändå.

På tal om tänkte jag just att det var länge sen rubriker skrev "ilskan mot SVT", "hela Internet rasar" osv. Kanske slut på polariseringsjournalistik nu?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...