Jump to content

Battlefield V


Flaskan
 Share

Recommended Posts

battlefield_5_origin_access_trial_0.jpg

 

Nu är alla versioner utav Battlefield V äntligen ute! Andra världskriget är tillbaka ännu en gång i denna versionen av Battlefield, dock utan några utav de mer välkända slagen från kriget.

 

Själv har jag kört det i över en vecka nu då jag har Origin Access så fick tillgång extra tidigt. 😏 Tycker det är roligt hittills! Själva gameplayet är sköj, vapnen känns sköna att spela med  - jag har mest kört Assault och Recon hittills och inte provat Medic eller Support så mycket men det ska jag nog också hinna med! Det jag gillar minst med spelet är nog banorna. Det finns ett par banor jag inte tycker är speciellt roliga alls men som ändå är okej bara för att spelet är roligt. Samtidigt så finns det ingen bana som sticker ut och är extra rolig heller. Förhoppningsvis kommer operations/DLCs i framtiden med fler maps.

Min profil in-game med mitt Origin-namn ifall någon vill spela!

0RdEBWR.jpg

Vilka lirar? @Kebab @Henkibojj @Lajnux @eXotic eller andra gamla Battlefieldrävar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...

Jag plockade upp BF3 på PS3 nyligen och saatan asså, jag är fortfarande skillad. Skulle vilja spela igen men inte för att fastna i meningslösheten utan i så fall att hålla på med ett gäng på någotsånär regelbunden/återkommande basis. Största felet med allt mitt MP-lirande oavsett spel men särskilt i stortitlar jag fastnar hundratals timmar i, är att jag aldrig haft någon person eller något gäng att lira med ordentligt. Man sitter med randoms och saknar möjlighet att få nåt vettigt ut av det.

Jag kan tänka mig BF 5 men kör hellre något av de äldre på prov först. BF3 har jag haft grundutgåvan av på PC ett bra tag och köpte nyss Premium billigt. Så även BF4 + alla kartor. No takers? :ermm:

@Kebab, @eXotic, @Lajnux, @Flaskan?

EDIT: Det kostar visst bara 350 kronor på EA-rean på Origin just nu. Värt att veta för den som är intresserad! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...