Jump to content

iPhone 5 dör vid 40%


felshoe
 Share

Recommended Posts

För två veckor sedan tappade jag min gamla nalle i backen så att den gick sönder helt och hållet. Nu har jag fått ärva mammas femma, men hon har haft problem med att den konstant dör när batterinivån hamnar på 40%. Om hon kopplar in laddaren startar telefonen automatiskt upp sig och visar 41%+. Alla med en iPhone vet att batteritiden redan är skitkass som den är, så vad göra? Att lämna in den och byta ut batteriet är givetvis ett alternativt, men det är ganska kostsamt och jag hade hellre försökt lösa det på annat håll om det går. Hilfe hilfe.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har genomfört en systemåterställning och installerat en säkerhetskopia från min gamla telefon. När jag fick den igår kväll var den upp till kanten översvämmad med appar, bilder och musik. Har visserligen inte kört ner telefonen till 40% än, men om jag får lita på internet är det stor risk att systemåterställningen inte gör ett jota. Kanske får återkomma med resultat..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...