Jump to content

Vad hoppas ni finns i Nextgen versionen?


VaXXoR
 Share

Recommended Posts

- FPS och first person i bilen, hoppas ryktet stämmer! (JA)

- Bättre karaktärsutseende. (JA)

- En chans att göra om sin karaktär när man överför sin gamla. (Systemet ska ju vara omgjort så man borde få en chans att göra om utseendet. Man kanske till och med måste eftersom det är en ny generation? (JA)

- DLC bilar i trafiken. (JA)

4 saker har blivit confirmed av min första lista!

Också glad över att Blista Compact från GTA IV kommer tillbaka. Och nu kommer bilderna man tar och sparar på socialclub vara större än tidigare! 960 × 536 kommer dom ligga på!

Verkar även gå att ändra din karaktärs hårfärg.

Lite nytt i den här tråden om någon vill kika!

http://gtaforums.com/topic/747233-social-club-update-new-images-cars/

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle vilja som du sa, ha:

*fler djur som man kan slå ihjäl. Brukar banka ihjäl kor när jag har tråkigt. Köra över dem, spränga dem etc. Det skulle jag vilja göra i online med.

*Möjlighet att begå bedrägerier och rån. Tex kunna råna andra spelare på alla deras saker så som bilar, lägenheter, alla deras ekonomiska tillgångar mm.

*Snö skulle jag också vlja se i gta.

* En uteslutningsfunktion hade också varit guld. Att om majoriteten av spelare vill ha ut någon från en server så röstar man, om det blir ja, så kan man döda personen som då åker ut. Skapar en möjlighet att hålla sig kvar genom att inte bli mördad. Hade varit kul

*Större klasskillnader, rika spelare skall få fördelar som fattiga inte har. Och det borde vara både level och ekonomiskt baserat. Olika klubbar och barer man kan komma in på om man minst ahr 5 miljoner tex. Bilar och fordon som bara är till för dem med pengar och/eller hög level.

Precis som i verkligheten

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nä, spelade båda spelen på PC och kan inte minnas att det var särskilt långa laddningstider där.

Jag ska nog förtydliga att jag tänker återinförskaffa GTA V till PC och inte till en nextgen-konsol. ^_^

Nice! Då kanske vi kan lira någongång.

Jag skulle vilja se hur det blir med "moddar" till PC, om det blir likadant som med tidigare spel. :)

Inte Trainers och liknande, utan simpelt att bara ändra handlings filen för liten egen känsla av ett fordon (jag var mäktigt besviken på hur dåligt motorcyklar och liknande var i handlingen, var för mycket arcade över det hela :( )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nä, spelade båda spelen på PC och kan inte minnas att det var särskilt långa laddningstider där.

Jag ska nog förtydliga att jag tänker återinförskaffa GTA V till PC och inte till en nextgen-konsol. ^_^

Absurda laddningstider, och varje gång man bytte ö. Helt sjyukt när man tänker efter...

Men du har gta v nu till ps3/xbox?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Absurda laddningstider, och varje gång man bytte ö. Helt sjyukt när man tänker efter...

Men du har gta v nu till ps3/xbox?

Hur långt var "absurt" då, tycker du? Jag kan inte minnas att jag var tvungen att titta på den skärmen mer än tio sekunder som värst, på en halvdan PC. Då var det väl värre att starta GTA SA, IV eller V. Online är väl det som gör de värsta laddningstiderna jag kan minnas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur långt var "absurt" då, tycker du? Jag kan inte minnas att jag var tvungen att titta på den skärmen mer än tio sekunder som värst, på en halvdan PC. Då var det väl värre att starta GTA SA, IV eller V. Online är väl det som gör de värsta laddningstiderna jag kan minnas.

Varje gång man bytte ö fick man vänta minst 10-12 sekunder. Och man åkte fram och tillbaka ofta

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Laddaningstiderna när man bytte Ö kunde kännas rätt långa på konsolerna. Kommer ihåg de gångerna man råkade köra över till andra ön och tänkte "Fan nu måste det ladda".

Men när det gäller V så hatar jag den första laddningstiden när man startar spelet. Den kan vara så sjukt lång, speciellt online. Ibland tror man spelet har fryst eller något.

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Absurda laddningstider, och varje gång man bytte ö. Helt sjyukt när man tänker efter...

Men du har gta v nu till ps3/xbox?

Yes, jag lånade ett xbox av en vän och köpte spelet på release. Var för hypead för att vänta på PC-releasen. Men nu har xboxet fått samla damm i många månader så att jag är extra taggad när det släpps till datorn. :)

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag undrar fortfarande vad "Enhanced damage and weather effects, and much more" betyder. Vad för slags damage? Större explotioner? Eller är det skador på bilar och miljö?

Hoppas det allt det kommer ökas. Men vill se lite mer skador på bilarna, speciellt nu när stockcar races kommer.

Vill också se en bättre creator med större gräns objekt du kan spawna och mer valmöjligheter! Har alltid önskat en mission creator som ger oss friheten att göra egna uppdrag! Sen hade jag gärna sett mer 6-8 player uppdrag som inte är VS. Alltid irriterande när man är mer än 4 som ska spela uppdrag ihop.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är så glad över att se neon lysen under bilarna, ska bli riktigt kul att fixa med bilar i Online! Hoppas man kan ha neon på motorcyklar också, hade varit lite ballt.

Jag undrar om det här är den enda nya styling saken vi kan göra eller om Rockstar faktiskt lagt till annat? (hydraulik?). Ska bli jävligt spännande att äntligen få hem spelet om en vecka! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...