Jump to content

GTA 5 Zombie DLC?


Weener
 Share

Recommended Posts

Som många säkert vet ryktas det om en DLC till GTA 5 liknande Undead Nightmare, dvs Zombieinvasion. Hackare har hittat spår vad jag förstått men det som intresserar mig är denna bild av omslaget från Playstations official magzine

Skulle lika gärna kunna vara spekulationer baserade på rykten i tidningen men vi får la se.

Vad tror ni? Hade det inte vart fett att slakta zombies i LS samt ute på landsbygden i skogen? Jag är jävligt taggad iallfall

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då de nämner GTA sist och med "?!" känns det rätt uppenbart att det bara är spekulationer från deras part utifrån alla rykten som går.

Tror inte att det kommer något zombie dlc, iaf inte i år, utan isf möjligtvis nästa år vid den här tiden...

Tror dock att det kommer bli en speciell tidsbegränsad update runt Halloween med pumpamasker och liknande saker med horror-tema.

Förväntar mig den tisdagen den 28e eller 30/31 precis under halloween.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Självklart känns själva zombiegrejen urvattnad men jag hoppar i luften av glädje oavsett bara jag får nån ny singleplayer-kampanj.

Något fokuserat singleplayer-dlc med mer story, uppdrag och repliker etc lär inte komma i år. Sent på våren eller nästa höst skulle jag gissa. De har ju för fan fortfarande inte släppt Heists. Det är utan tvekan prio efter "next-gen" och PC-releasen. :/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...