Jump to content

GTA V Fototävling #5 - Omröstning


VickeX
 Share

  

20 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

VaXXor fick min röst här. Jag gillade VickeX bild bättre, men bristen på text gjorde att det inte direkt blev vykort utan mer en vacker bild. Hade det funnits någon text där så hade den helt klart fått min röst, men det kändes som sagt inte direkt vykort.

Äsch då, hade tänkt lägga till text, men det var onödigt svårt (man kunde bara lägga till ett ord i taget, och två ord innan man var tvungen att spara bilden), dessutom så försämrade det bildkvaliteten så att jag bestämde mig för att skita i det. Inte alla vykort har text på framsidan. :P

Nåja. Riktigt nöjd med min bild. Den påminner mig lite om en av bilderna jag bidrog med i en av San Andreas-fototävlingarna. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äsch då, hade tänkt lägga till text, men det var onödigt svårt (man kunde bara lägga till ett ord i taget, och två ord innan man var tvungen att spara bilden), dessutom så försämrade det bildkvaliteten så att jag bestämde mig för att skita i det. Inte alla vykort har text på framsidan. :P

Nåja. Riktigt nöjd med min bild. Den påminner mig lite om en av bilderna jag bidrog med i en av San Andreas-fototävlingarna. :)

Jodå, den blev riktigt jävla snygg, det säger jag rakt ut. Helt klart den snyggaste! Men den var inte vykort, tyvärr. Hade temat varit typ landsvy eller liknande så hade jag tagit den direkt.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

That's it!

Röstningen är avslutad.

1. VaXXoR 6 Röster - 3 Poäng

2. VickeX 5 Röster - 2 Poäng

3. Vice. 3 Röster - 1 Poäng

Och i och med det vinner VaXXoR den här "säsongen" av GTA V Fototävlingar! :)

Ställning (Säsong 1):

1. VaXXoR - 12 Poäng

2. Ensure - 8 Poäng

3. VickeX - 7 Poäng

4. Green_Goblin - 2 Poäng

4. Kebab - 2 Poäng

6. Vice - 1 Poäng

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...