Jump to content

GTA V Fototävling #4 - Omröstning


VickeX
 Share

  

17 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Gillar verkligen Ensures bild. Bondbilen och sepiafiltret passar bra in på spiontemat, och det var en fin bild också, men min röst går till VaXXoR då jag gillar hur han tagit bilden in genom fönstret. Verkligen spionering! Jag hade fundering på att göra samma sak men kom inte på något bra ställe där man faktiskt kunde kolla in och det fanns folk.

I bilen på min bild sitter VaXXoR. Smygtog den då han gick på toaletten i en onlinesession. :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gillar verkligen Ensures bild. Bondbilen och sepiafiltret passar bra in på spiontemat, och det var en fin bild också, men min röst går till VaXXoR då jag gillar hur han tagit bilden in genom fönstret. Verkligen spionering! Jag hade fundering på att göra samma sak men kom inte på något bra ställe där man faktiskt kunde kolla in och det fanns folk.

I bilen på min bild sitter VaXXoR. Smygtog den då han gick på toaletten i en onlinesession. :ph34r:

Spelet buggade till sig lite för mig, så franklin spawnade i huset på sin motorcykel. Lite rolig syn när man kom som Michael och titta in genom fönstret :D

Röstar nog på Ensure, var också inne på Bond tema förut :D

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sjukt svårt val mellan Ensure och VickeX, alltså. Den första är så stilren och klassisk, medan den tredje har en väldig dramatik i sig och påminner så starkt om Heavy Rain, med sitt konstanta regnande och dunkla musik.

Min röst går ändå till VickeX. Bra jobbat, alla tre! :)

Och kul att ha såna här tävlingar, förresten. Jag hade nog kunnat delta om inte min BR-läsare gått sönder :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sjukt svårt val mellan Ensure och VickeX, alltså. Den första är så stilren och klassisk, medan den tredje har en väldig dramatik i sig och påminner så starkt om Heavy Rain, med sitt konstanta regnande och dunkla musik.

Min röst går ändå till VickeX. Bra jobbat, alla tre! :)

Och kul att ha såna här tävlingar, förresten. Jag hade nog kunnat delta om inte min BR-läsare gått sönder :(

Tack!

Har tänkt att du antagligen skulle vara med om du kunde. Jag tycker att du får ta och fixa det. Hur kan du klara dig utan GTA V då du ser alla fina updates som släpps? :)

Visserligen verkar ju intresset rätt dött ändå, så jag vet inte hur mycket det skulle hjälpa om bara en till är med.

Men det blir ju alltid rätt många röster. Synd att inte fler av er är med och tar bilder också!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack!

Har tänkt att du antagligen skulle vara med om du kunde. Jag tycker att du får ta och fixa det. Hur kan du klara dig utan GTA V då du ser alla fina updates som släpps? :)

Visserligen verkar ju intresset rätt dött ändå, så jag vet inte hur mycket det skulle hjälpa om bara en till är med.

Men det blir ju alltid rätt många röster. Synd att inte fler av er är med och tar bilder också!

Haha, ja och nej faktiskt. Visst vill jag spela ibland men det är rätt så befriande att tvingas använda sin tid till annat också. Jag har fått mycket annat gjort som jag skjutit upp bra länge, och så spelar jag annat med brorsan på PC också :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visserligen verkar ju intresset rätt dött ändå, så jag vet inte hur mycket det skulle hjälpa om bara en till är med.

Men det blir ju alltid rätt många röster. Synd att inte fler av er är med och tar bilder också!

Tycker också det är ett skitkul initiativ, har röstat i och uppskattat samtliga tävlingar. Denna gång föll min röst på dig!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte hunnit ta. Tyvärr.

Kul "tävling " dock och hoppas en ny kommer snart. Då ska jag vara med. Då jag visa er ...

Nästa vecka (kanske blir sista) är temat Relativt öppet, så du kanske får som du vill ändå, heh.

Tycker också det är ett skitkul initiativ, har röstat i och uppskattat samtliga tävlingar. Denna gång föll min röst på dig!

Kul att höra! Har ju som sagt sett att många röstar.

Vill eller kan du inte vara med själv? Har du inte spelet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...