Jump to content

GTA V Fototävling #3 - Omröstning


VickeX
 Share

  

19 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Haha, jag vill bara ursäkta mig för min bild. Fick ont om tid, så det tog bra mycket längre tid att starta spelet än det tog att ta bilden... Men kände det var bäst att ha med något i alla fall.

Röstar på Vaxxor. Hans bild är mest lik den typen av motiv jag hade planer på att ta.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Även om jag gillade VaXXoRs bild så känns Vinewood Hills med en pool och grym utsikt över LS mer lyxigt. Det är väl lite av en tolkningsfråga. Visst är det en rätt dyr bil med där, men för mig kändes temat i VaXXoRs bild mer som nattliv/fest.

Röstade därför på Ensure.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Även om jag gillade VaXXoRs bild så känns Vinewood Hills med en pool och grym utsikt över LS mer lyxigt. Det är väl lite av en tolkningsfråga. Visst är det en rätt dyr bil med där, men för mig kändes temat i VaXXoRs bild mer som nattliv/fest.

Förstår hur du menar! Blev ett desperat försök, hade absolut inga bra idéer, alls! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såhär i efterhand ångrar jag att jag inte bidrog med den här bilden istället.

0_0_1258743_7.jpg

Tog den i samma veva som de andra, alltså för tävlingen. Tycker den blev riktigt nice men tror att jag blev osäker och sket i att använda den pga att jag tänkte att den inte såg tillräckligt "Rik" ut så då tog jag bilden på Vinewood Hills istället. Det sket ju sig. :rolleyes:

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...