Jump to content

Min resa till Kalifornien


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

- Hey, excuse me, homie, can you tell me where Bertolt Beach House is?

- Actually, yeah. It's that house right there, with the yellow stairs.

13946977809241.jpg

13946977933322.jpg

Jag är på semester i Söderhavet och kommer att avsluta med en vecka i Kalifornien. Bilderna ovan är från mellanlandningen i Los Angeles (Los Santos?), så fler kommer. Jag börjar i LA och kommer sedan att åka bil till San Francisco, där jag kommer ta flyget hem.

Resten av albumet (hittills) här!

De flesta bilder är tagna längst västerut i LS, på Vespucci Beach eller på platån ovanför (som för övrigt är sjukt likt den riktiga gatan!), och en del från flygplatsen. En motorvägsbild är från längst österut i stan, innan skrottippen.

Finns det något man bör se, eller finns det något särskilt från "Los Santos" eller "San Fiero" ni vill se, som jag ska ta bilder på? Jag åker med familjen och bland annat därför kan jag inget lova alls. Jag tänker att jag åtminstone ska se Hollywoods stora skylt och boulevard, samt observatoriet.

Fler förslag eller önskningar från LS, SF eller området? :)

Jag skriver på telefonen, hade gärna länkat fler bilder i inlägget annars.

  • Gilla 4
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Tjo! Nu är jag framme i LA och jag bor för tillfället (natten) på ett ställe som heter La Quinta. Det i sig är inget märkvärdigt, men jag har utsikt över ett "Westin"-hotell jag tycker ser väldigt bekant ut:

13962448275180_1257786_0.jpg

Nån som kan ta screenshot från spelet? :)

Imorgon räknar jag med att se Hollywood, observatoriet, gärna Inglewood och sen får vi se vad tiden räcker till. Avstånden är stora i den här stan och trafiken inte helt lätt. Att göra en GTA och köra mellan filerna och upp på trottoaren är nog inte så populärt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...