VaXXoR Skrivet 24 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2014 (redigerad) Shadow of Mordor SÄg nyss den nya gameplay videon frÄn det hÀr spelet och blev vÀldigt intresserad. shadowofmordor.com Vad tror/tycker ni? Jag tycker det ska bli kul och se hur det blir! Spelet har inget release datum Àn. Redigerad 24 januari, 2014 av VaXXoR 1 Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 28 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2014 Castlevania: Arkham Creed. Ser inte ut som nÄgot nytt, förutom att de fÄr Tolkien att snurra sÄ fort i sin grav att han lÀr nog snart vara i Kina med storyn. Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2014 Castlevania: Arkham Creed. Ser inte ut som nĂ„got nytt, förutom att de fĂ„r Tolkien att snurra sĂ„ fort i sin grav att han lĂ€r nog snart vara i Kina med storyn. Vilken aspekt i spelet Ă€r det som Ă€r likt Castlevania? Jag har inte spelat nĂ„gra av de spelen. Men Batman Arkham XXX med den speciella synen och stridstekniken, och alla spel med liknande combat system, och Assassins Creed kĂ€nner man igen direkt. DĂ€remot sĂ„ kĂ€nner jag inte att det behöver vara dĂ„ligt. Ăr storyn intressant och övriga delar av spelet fungerar bra sĂ„ kan det vara rĂ€tt gött att ha ett spel med hjĂ€rndött combat system som man kan slölira en söndagseftermiddag. Citera LĂ€nk till kommentar Dela pĂ„ andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 januari, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2014 Castlevania: Arkham Creed. Ser inte ut som nÄgot nytt, förutom att de fÄr Tolkien att snurra sÄ fort i sin grav att han lÀr nog snart vara i Kina med storyn. Du kan gÀrna förklara varför du tycker som du gör istÀllet för att göra som resten av trollen pÄ internet och jÀmföra alla spel med andra och sen komma pÄ ett roligt namn. Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 september, 2014 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2014 SlÀpptes idag, rÀtt kul! Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 september, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2014 (redigerad) FÄr min kopia pÄ fredag, ska bli intressant. Ser riktigt kul ut! En kompis sa att det ska vara rÀtt brutalt. Redigerad 2 oktober, 2014 av VaXXoR Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 7 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2014 FÄr min kopia pÄ fredag, ska bli intressant. Ser riktigt kul ut! En kompis sa att det ska vara rÀtt brutalt. Mycket brutalt, ganska svÄrt och högt tempo. RÀtt kul fast lite enformigt och frustrerande nÀr man failar dÄ alla fiender kommer tillbaks, fast lite svÄrare. Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 7 oktober, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2014 Mycket brutalt, ganska svÄrt och högt tempo. RÀtt kul fast lite enformigt och frustrerande nÀr man failar dÄ alla fiender kommer tillbaks, fast lite svÄrare. Det Àr vÀl inte samma orcs utan andra som blir upp rankade? Eller? Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2014 Det Àr vÀl inte samma orcs utan andra som blir upp rankade? Eller? Det Àr samma Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2014 Av vad jag har sett sÄ Àr combatsystemet vÀrdelöst. Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2014 Av vad jag har sett sÄ Àr combatsystemet vÀrdelöst. Antar att du sett Destinys video? Fungerar ju exakt som i Assassin's Creed. Om man tycker det Àr bra eller dÄligt Àr upp till en sjÀlv, men ett dÄligt combatsystem Àr inte per automatik ett dÄligt spel. Shadow of Mordor Àr nog ett av de fÄ spelen som slÀppts i Är som faktiskt kan slÄss om en GOTY-titel, men dÄ har vi Ärets gamingmÄnad (november) kvar. Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 9 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2014 Av vad jag har sett sÄ Àr combatsystemet vÀrdelöst. Det Àr inte vÀrdelöst, men det Àr inte fantastiskt heller. Jag tycker det Àr mycket bÀttre Àn assassins creed. SÄvÀl enskilda fiender som horder av orcs Àr kul att kÀmpa mot sÄvida det inte kommer in nÄgon övermÀktig fiende i spelet. (vilket hÀnder titt som tÀtt). DÄ Àr man totalt chanslös. I en hög av orcer Àr det följande som gÀller: FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT TREKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT TREKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT TREKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT TREKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT TREKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT TREKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT TREKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT TREKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT TREKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT TREKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT TREKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT FYRKANT TREKANT. Om nÄgon kommer in med pilbÄge eller sköld sÄ Àr du körd. Finns inget du kan göra. Man ska trycka X men det gÄr inte. Det funkar bara om man Àr i princip sjÀlv med denna fiende eller om man har max 2 andra i nÀrheten. Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2014 Jag kör bara fyrkant och triangel med. men i bland fÄr jag till en avrÀttning, fyrkant och cirkel tror jag. Problemet Àr att jag inte vet nÀr mÀtaren Àr full och den kan anvÀndas. För det Àr en mÀtare va? Och om man klipper till dem med cirkel sÄ de blir paralyserade eller om de faller till marken, hur avrÀttar man dem snabbt dÄ? Som det Àr nu ligger de och myser ett tag sedan reser de sig igen. Fuuu Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 9 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2014 Om nÄgon kommer in med pilbÄge eller sköld sÄ Àr du körd. Finns inget du kan göra. Man ska trycka X men det gÄr inte. Det funkar bara om man Àr i princip sjÀlv med denna fiende eller om man har max 2 andra i nÀrheten. Det kan bli knepigare med sköldar och pilbÄgsskyttar, men man Àr inte körd. Finns skills som gör allt lÀttare, om inte annat har man pilbÄge sjÀlv att anvÀnda mot pilbÄgsskyttar. Jag kör bara fyrkant och triangel med. men i bland fÄr jag till en avrÀttning, fyrkant och cirkel tror jag. Problemet Àr att jag inte vet nÀr mÀtaren Àr full och den kan anvÀndas. För det Àr en mÀtare va? Och om man klipper till dem med cirkel sÄ de blir paralyserade eller om de faller till marken, hur avrÀttar man dem snabbt dÄ? Som det Àr nu ligger de och myser ett tag sedan reser de sig igen. Fuuu Din combat multiplier blir röd nÀr du kan avrÀtta fiender. Jag lirar pÄ PC med en PS4-kontroll, sÄ jag behöver hÄlla in R2 och trycka pÄ fyrkant nÀr de ligger ner pÄ backen för att avrÀtta. Vet inte om det Àr samma pÄ konsol? 1 Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2014 Det kan bli knepigare med sköldar och pilbÄgsskyttar, men man Àr inte körd. Finns skills som gör allt lÀttare, om inte annat har man pilbÄge sjÀlv att anvÀnda mot pilbÄgsskyttar. Din combat multiplier blir röd nÀr du kan avrÀtta fiender. Jag lirar pÄ PC med en PS4-kontroll, sÄ jag behöver hÄlla in R2 och trycka pÄ fyrkant nÀr de ligger ner pÄ backen för att avrÀtta. Vet inte om det Àr samma pÄ konsol? Tack. Ska prova det. Tycker det Àr lite svÄrt att komma in i exakt hur man gör Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 9 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2014 (redigerad) Tack. Ska prova det. Tycker det Àr lite svÄrt att komma in i exakt hur man gör Jag fÄr upp text dÀr det stÄr olika knappkombinationer för olika avrÀttningar eller skills, nÀr min 'multiplier' Àr röd. Till exempel, X + cirkel - dra Ät sig focus och pilar (Àven mÀrkning om du har lÄst upp skillen), trekant + cirkel - avrÀtta med svÀrd, osv. Redigerad 9 oktober, 2014 av MrNoNja 1 Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2014 Jag fÄr upp text dÀr det stÄr olika knappkombinationer för olika avrÀttningar eller skills, nÀr min 'multiplier' Àr röd. Till exempel, X + cirkel - dra Ät sig focus och pilar (Àven mÀrkning om du har lÄst upp skillen), trekant + cirkel - avrÀtta med svÀrd, osv. Har fÄtt klÀm pÄ det dÀr nu. Tack för hjÀlpen. Har en del frÄgor till. Min engelska Àr inte sÄ jÀttebra sÄ jag hÀnger inte alltid med... Vart jag Àn gÄr finns det fiender, alltsÄ HELA tiden. Har börjat springa till uppdragen, det suger att man inte kan fÄ vara i fred och kolla lite pÄ omgivningarna. Mina frÄga Àr: 1) Àr det ens lönt att vÀlja en "target" och ha ihjÀl honom? Kommer ju en ny direkt, för de tar vÀl aldrig slut? Och det Àr ju inget sidenets att vÀlja sauromans army och vÀlja nÄn att döda? Vad Àr poÀngen liksom? 2) Vad bör man inrikta sig sÄ hÀr i början för att fÄ sÄ bra karaktÀr som möjligt? Vita gula eller röda uppdrag? (Förklara gröna skillnaden mellan vita och röda, gula Àr main? Röda Àr vÀl sidequest och gör sÄ du kan köpa uppdateringar? Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 9 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2014 (redigerad) Mina frÄga Àr: 1) Àr det ens lönt att vÀlja en "target" och ha ihjÀl honom? Kommer ju en ny direkt, för de tar vÀl aldrig slut? Och det Àr ju inget sidenets att vÀlja sauromans army och vÀlja nÄn att döda? Vad Àr poÀngen liksom? 2) Vad bör man inrikta sig sÄ hÀr i början för att fÄ sÄ bra karaktÀr som möjligt? Vita gula eller röda uppdrag? (Förklara gröna skillnaden mellan vita och röda, gula Àr main? Röda Àr vÀl sidequest och gör sÄ du kan köpa uppdateringar? 1: Att sÀtta ut en target Àr vÀl mer eller mindre bara till för att visa vart han befinner sig nÄgonstans, det blir ju en grön markering runt ett omrÄde dÀr han befinner sig. Det kommer nya kaptener i stort hela tiden, det finns inget stopp. VÀljer du att hota en kapten, sÄ gÄr han automatiskt upp i level och fÄr ett gÀng som skyddar honom, och sÄ garanterar det en gul runa (rare rune) att droppa nÀr du dödar honom. 2: Jag klarade alla sidouppdrag jag kunde innan jag gjorde huvuduppdragen. Vissa skills lÄses bara upp om du klarar specifika huvuduppdrag. Vita Àr sidouppdrag, gula Àr huvuduppdrag och röda Àr ocksÄ sidouppdrag, men involverar kaptener som krigar mot varandra, Àven att du kan döda en kapten som har dödat en annan random spelare. Redigerad 9 oktober, 2014 av MrNoNja 1 Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2014 1: Att sÀtta ut en target Àr vÀl mer eller mindre bara till för att visa vart han befinner sig nÄgonstans, det blir ju en grön markering runt ett omrÄde dÀr han befinner sig. Det kommer nya kaptener i stort hela tiden, det finns inget stopp. VÀljer du att hota en kapten, sÄ gÄr han automatiskt upp i level och fÄr ett gÀng som skyddar honom, och sÄ garanterar det en gul runa (rare rune) att droppa nÀr du dödar honom. 2: Jag klarade alla sidouppdrag jag kunde innan jag gjorde huvuduppdragen. Vissa skills lÄses bara upp om du klarar specifika huvuduppdrag. Vita Àr sidouppdrag, gula Àr huvuduppdrag och röda Àr ocksÄ sidouppdrag, men involverar kaptener som krigar mot varandra, Àven att du kan döda en kapten som har dödat en annan random spelare. Hur hotar man en kapten? Okej, sÄ jag borde köra vita och röda innan jag kör gula? Men de vita och röda tar aldrig slut de heller va? Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 10 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2014 (redigerad) Hur hotar man en kapten? Okej, sÄ jag borde köra vita och röda innan jag kör gula? Men de vita och röda tar aldrig slut de heller va? Det tycker jag, jag gjorde sÄ och allt gick klockrent. Nu kommer jag inte riktigt ihÄg, men du lÄser upp dödshoten efter ett par huvuduppdrag, eller sÄ lÄser du upp den efter att du har fÄtt skillpoÀng tror jag. Att befria slavar finns det hur mÄnga sidouppdrag som helst av, likasÄ röda, precis som du nÀmnde. PilbÄge, svÀrd och dolk/kniv-uppdrag finns det 10st totalt av, vardera. Redigerad 10 oktober, 2014 av MrNoNja 1 Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Recommended Posts