Jump to content

f^800?


Vice.
 Share

Recommended Posts

f^800

Kan inte göra symbolen, men ett liggande V med öppning mot 800.

Är det upp till 800 det betyder, och om V:et ligger åt andra håller, från 800?

F^800 (öppning åt 800

F^1600 Öppning åt F

F>800: "F" är större än 800

F<800: 800 är större än "F" (Eller: "F" är mindre än 800)

Se det som en krokodilmun som alltid vill ha det största. ^_^

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

F>800: "F" är större än 800

F<800: 800 är större än "F" (Eller: "F" är mindre än 800)

Se det som en krokodilmun som alltid vill ha det största. ^_^

Tack. Sitter och pluggar brandkunskap. Hade för mig från matte B att öppningen pekade på det större, men förvirrade mig när jag satt och funderade.

Sitter på Ipaden och där kan man tydligen inte göra den där symbolen. Tack för hjälpen Kebab.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har nog inte sett ett enda fysiskt tangentbord utan < och > tror jag. Vad heter modellen?

Tror det är brittiska tangentbord som har bred shift-tangent även på vänster sida. Hade ett sånt på jobbet, fullkomligt värdelöst när man hade Svenska inställt på datorn.

Edit: Verkar inte vara specifikt för brittiska tangentbord. Men jag har stött på det och det suger.

Redigerad av aikjonas12
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har nog inte sett ett enda fysiskt tangentbord utan < och > tror jag. Vad heter modellen?

Märket är logitech, står inte modell. Men har danska symboler för Ö och Ä på samma tangent där det står ÖÄ.

Ah, hittade dem nu, >< de sitetr till vänster längst ner istället för på högersid om är normalt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har nog inte sett ett enda fysiskt tangentbord utan < och > tror jag. Vad heter modellen?

Märket är logitech, står inte modell. Men har danska symboler för Ö och Ä på samma tangent där det står ÖÄ.

Ah, hittade dem nu, >< de sitetr till vänster längst ner istället för på högersid om är normalt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...