Jump to content

Rockstar delar ut 500 000 GTA$ som ursäkt.


eXotic
 Share

Recommended Posts

Yes jag fick GTA$1.500.001 när jag loggade in tidigare idag. :)

Jag fick inte ett skit. De TOG däremot!!!

De hade tagit bort mina pengar, mina fordon OCH mitt hus.

Har fått nått j*vla skitgarage bara?

WTF?!

Kan man inte få tillbaka det på nått vis???

Redigerad av Vice.
  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fick inte ett skit. De TOG däremot!!!

De hade tagit bort mina pengar, mina fordon OCH mitt hus.

Har fått nått j*vla skitgarage bara?

WTF?!

Kan man inte få tillbaka det på nått vis???

Haha! Skyll dig själv Vice! Så det var väl inte så speciellt kul att fuska längre? Och om du nu såg Vaxxors video så kan du bli unbannad när dem väljer att förlåta dig.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu man ska säga karma is a bitch, eller?

Haha! Skyll dig själv Vice! Så det var väl inte så speciellt kul att fuska längre? Och om du nu såg Vaxxors video så kan du bli unbannad när dem väljer att förlåta dig.

Oroa er inte, jag j*vlas bara med er. jag fick 500.000$ (Tack R*), har fortfarande de fetaste bilarna, och det bästa huset, har precis köpt en helikopter för 1.8 miljoner och jag mår toppen. :P:D

Tyvärr kan jag inte spela på 2 dagar för jag blev precis "bad sport" och DET är sant.

Men jag fick en fin hatt. En strut med ett B på. =D =/

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oroa er inte, jag j*vlas bara med er. jag fick 500.000$ (Tack R*), har fortfarande de fetaste bilarna, och det bästa huset, har precis köpt en helikopter för 1.8 miljoner och jag mår toppen. :P:D

Tyvärr kan jag inte spela på 2 dagar för jag blev precis "bad sport" och DET är sant.

Men jag fick en fin hatt. En strut med ett B på. =D =/

Citera du precis R-man där? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Citera du precis R-man där? :D

Vem är R-man?

Och Mr dubbelmoral SilentViper, yttra dig inte om att det är fel att fuska...

Tänkte höra med er har ni testat denna money glitch? Eller ja infinite money. Testade själv det med Franklin fick upp till en miljon tänkte kunde väl ta och testa det ändå rätt så svårt att få pengar i detta nu när man inte får betalt för alla uppdrag som föregående spelen.

http://www.ign.com/videos/2013/09/20/gta-5-cheat-infinite-money-hack

För att det ska gå snabbare ta dit Franklin eller Michael till stället eller så kör du nån av dem som står på motorvägen och ena simmar under vattnet men flytta absolut inte michael eller franklin nära varandra medans du gör detta gjorde själv det och slutade med att pengarna slutar spawnas. När ena är för nära den andra karaktären.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oroa er inte, jag j*vlas bara med er. jag fick 500.000$ (Tack R*), har fortfarande de fetaste bilarna, och det bästa huset, har precis köpt en helikopter för 1.8 miljoner och jag mår toppen. :P:D

Tyvärr kan jag inte spela på 2 dagar för jag blev precis "bad sport" och DET är sant.

Men jag fick en fin hatt. En strut med ett B på. =D =/

Du är typ den drygaste forumiten just nu...

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är typ den drygaste forumiten just nu...

Jag vet, och egentligen är det inte min avsikt. Men ni faller så lätt för allt.

Hundra tusentals fuskar och komemr jag med ett litet tips på hur man gör och om nån vill vara med, så reagerar ni som om det var jag som förråde jesus.

Sen visste jag att jag skulle få hån-kommentarer om jag sa att alla mina pengar var borta så jag kunde inte låta bli att knäppa dem på näsan.

Varför ens bry sig om jag fuskar eller ej. Många på det här forumet gör det, jag vet att det är så för jag har fuskat med er.

Och silenviper sen som själv både fuskar och uppmanar till det, har mage och utge sig som Messias är än lustigare.

Men nog om detta nu, du har rätt, nu lägger vi ner det dryga och pratar om det vi alla älskar, GTA. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem är R-man?

Och Mr dubbelmoral SilentViper, yttra dig inte om att det är fel att fuska...

Kära lilla vice det är en jävla skillnad på att fuska offline (singel player) än multiplayer skulle ALDRIG fuska online som du gör. Fuska offline drabbar ingen av det förrutom mig jag förstör min upplevelse då ingen annan. Däremot om jag hade gjort det online så förstör jag för alla andra och mig. Och vad har det där med GTA online att göra när man kan se klart o tydligt jag syftar på offline. Snacka om dryg du är :facepalm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mata inte trollet. Han springer snart runt på sin egna lilla server med dumstrut. Han kommer inte kunna spela med andra spelare snart så fort R* får igång fusksystemet.

Jag springer inte runt på min egna lilla server. Jag är på allmän server. Jag kan inte delta i uppdrag och tävlingar som jag blivit INBJUDEN till, men jag kan spela som vanligt annars.

Råkade som sagt spränga sönder min kompis(ars) bilar 3 ggr igår, där av den teporära statusen.

Men det ordnar sig imorgon.

Jaja, som jag nämnt innan, vi har olika syn på det, ni fuskar med, blir inte mer rätt för att ni gör det i singelplayer och jag gör det i multiplayer.

jag kan gärna vara den hemska fruktansvärda människa som förstör för ALLA miljontals ärliga GTA-spelare. Usch och fy hemska mig.

N har jag tjafsat nog om det här.

Till de beröra: Jag är online imorgon lördag ca 21:00 igen, med full behörighet om ni vill fortsätta grinda lite lopp och levla. Jag vill helst nå level 80 (73 nu) då, så jag kan uppgradera fordon och vapen lite.

Och du Gtasjtare, såg att du joinat "fuskar-guruns" crew. Kul. =)

Hans en kompis vet tydligen ett vis att sälja adder:n, ska se om jag kan lära mig det, i så fall kan vi kamma hem 500. tusen per försäljning istället för 119...

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vice, fuska du på. Skit i vad andra tycker.

Vice är inte boven egentligen. Den största boven är rockstar som inte testat spelet, speciellt inte online, innan det släpptes.

I går kom jag in och då var det 5 tanks som plöjde staden. Det är konsekvensen av att rockstar inte gjort sitt jobb.

Min glädje finns kvar men det finns snart inga spelare kvar då de flesta kommer tröttna eller spela i "invite only".

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vice, fuska du på. Skit i vad andra tycker.

Vice är inte boven egentligen. Den största boven är rockstar som inte testat spelet, speciellt inte online, innan det släpptes.

I går kom jag in och då var det 5 tanks som plöjde staden. Det är konsekvensen av att rockstar inte gjort sitt jobb.

Min glädje finns kvar men det finns snart inga spelare kvar då de flesta kommer tröttna eller spela i "invite only".

Hahaha jag har också varit med om det. Ena gången 3 attackhelikoptrar andra gången 2 tanks.

Folk fuskar sjukt myket. Man får ju lägga sig på samma nivå, annars blir det sjukt trist

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha jag har också varit med om det. Ena gången 3 attackhelikoptrar andra gången 2 tanks.

Folk fuskar sjukt myket. Man får ju lägga sig på samma nivå, annars blir det sjukt trist

Personligen skulle jag inte göra det. Spammar survival i stället. Kanske "kört" ful lopp för

att få delar snabbare kanske. Men thats it.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...