Jump to content

Bästa Gta:t sedan 3:an


Conny_S
 Share

Vad tycker du  

15 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

det var gta 3 som satte prägeln för alla nästkommande gta

det är ungefär samma sak som att säga att Johannes-evangeliet är bättre än bibeln

De senare spelen är mycket bättre.

Försöker inte förneka att GTA 3 var ett stort genombrott och en rejält imponerande teknisk prestation då det kom, men det gör det inte till ett bättre spel!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTA 3 var ett genombrott, absolut. Men det var långt ifrån det bästa. Bara för att något är ett genombrott så blir det inte automatiskt bäst. GTA 3 är heligt och ingen kan ta ifrån spelet dess status som banbrytande, men känslan i Vice Citys 80-talsmiljö är så mycket bättre, allt du kan göra i San Andreas utklassar 3:an, det enorma manuset till GTA IV överumplar GTA 3, och femman är på en helt annan nivå i jämförelse med de tidigare nämnda.

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att GTA3 verkligen är det sämsta GTA-spelet av många olika skäl, GTA VC var bättre rent storymässigt. GTA SA var bäst men GTA V tog den platsen imo, så ja Johannesevangeliet kanske är bättre än bibeln.

Skämt o sido.

hur man nu kan finna bibeln bra, tänk om vi sitter om 2000år och har en tro på sagan om ringen historierna..? basically the same..

f.ö så håller ja med om att gta 3 va revolutionerande, men det va ju som sagt inget bra spel? huvudkaraktären snackade liksom inte ens :s

men ja, jag tkr gta v är bästa någonsin, och släpps de på pc och next gen så är titlen verkligen säkrad.

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är tydligt att frågeställaren klumpat ihop GTA3, SA och VC under samma alternativ och det ger inte så bra svar. Nu är jag förvisso lite dryg så jag kan svara lite mer nyanserat.

1, GTA V

2, GTA SA

3, GTA IV

4, GTA VC

5, GTA 2

6, GTA 1 och GTA 3 (Och GTA London som jag bara spelat en enda gång i kanske en kvart)

Av de GTA-spel jag spelat.

Redigerad av Ferno
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vice City kommer alltid ha den största platsen i mitt hjärta, utan tvekan. Kan nog vara beredd att sätta V på andra plats. Har bara spelat dryga 25% än och har precis fått börja spela som Trevor, men det är hittills så fruktansvärt mycket bättre än både III, SA och IV (som för övrigt sög kuk. Tvi vale vilken besvikelse det var.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...