Jump to content

Ett "Personligt brev" från Rockstar angående onlineläget.


eXotic
 Share

Recommended Posts

http://www.rockstargames.com/newswire/article/51422/some-more-details-on-grand-theft-auto-online.html

Jag skummade bara igenom artikeln, och jag har inte hängt med i tidigare snack så jag vet egentligen inte vad som nämns där i som är nytt och vad som är gammalt.

Men jag tyckte om det jag läste angående att släppa verktyg så man kan skapa egna deathmatches och tävlingar! Att sticka ut på egna heists tillsammans med kompisar kommer nog också att bli riktigt trevligt.

Annars verkar det vara precis som Single Player, fast online. :P

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det enda som jag inte hade hört var vilka uppdateringar de hade planerade.

Verkar som om de ber folk att sänka sina förhoppningar lite. Alltså, de nämner ju flera gånger att det kommer vara mycket buggar och att det kommer uppdateras och balanseras efter feedback.

Ser rejält fram emot att få prova på onlineläget, men som det verkar nu så kommer ju inte create-verktygen komma vid launch och stora co-op heists som man måste planera med sitt crew låter ännu längre bort. Hoppas det inte tar allt för många månader dock.

Blev riktigt glad att höra att det skulle komma 300 nya klädesartiklar, 4 nya strandrelaterade fordon och 2 nya vapen helt gratis! (w00t)

Måste dock dra iväg ett mail med feedback både till Mouthoff@rockstargames.com och GTAOnline@rockstargames.com och uttrycka oro om att det är så mycket saker som endast verkar finnas online. Be om att de där sakerna kommer till single player också.

Förstår att GTAOnline är stort för dem och att de verkligen vill satsa på det, men om de redan har kodat det så känns det som om de delvis slösar bort det om det inte kommer till single player också.

Förstår att de kanske tänker på det viset att om vissa saker bara finns i multiplayer så tvingar det folk att köra multiplayer om de vill leka med de grejerna och så kanske några av dem köper GTA$, och sen kanske det är bra för deras irl-stocks att mer spelar Online, men ändå... Många Vill inte spela online och så finns det också många runt om i världen som inte Kan, antingen för att de inte har råd eller för att de inte har tillräckligt bra internet.

Men nog om min lilla oros-rant.

Jag vill höra lite spekulationer. Vad kan de 4 nya fordonen och de 2 nya vapnen vara?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer dessa 300 klädplagg och 4 nya strandrelaterade fordon, och två vapen vara exklusiva för multiplayer?

Jag skulle vilja höra lite om singleplayer som enligt mig knappast är fullständigt.

Personligen struntar jag helt i multiplayer. Det har aldrig intresserat mig att spela GTA online.

Redigerad av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska jag vara ärlig vickeX så tror jag inte dom kommer nappa på din feedback och du lär inte vara den enda som mailar dom. Jag tror enbart att detta kommer vara via gta online utav en skälig anledning och det är att tjäna pengar på online-delen. Så förvänta dig ingenting :-)

Nej jag vet, men det är ändå alltid värt att försöka!

Och de säger ju sig ska lyssna mycket på feedback, iaf ang Online för att göra den mer balanserad.

Dessutom så tror jag att de tar en andra titt och fundering på vissa saker om tillräckligt många klagar eller önskar.

Tycker alla ska skicka e-mail till mouthoff med små klagomål/förslag de har.

Tillsammans kan vi möjligtvis påverka, även om det bara är någonting litet! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hoppas på eldkastare, för det finns ingen än så länge va?

Ah, det vore nice... men det heter ju "Beach Bum Pack" så som jag förstod det så var det "bara" strand-temade grejer. Finns det fler strandfordon som inte redan är med i spelet? Och vad skulle det kunna vara för vapen? Iofs kanske de kallar paketet så ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...