Jump to content

Easter eggs


Vice.
 Share

Recommended Posts

Tänkte vi kunde ha den hr tråden till att posta easter eggs, hemligheter och allmänna tips på roliga och intressanta platser.

Tipsa gärna med position och karta.

Kan börja tipsa om det sjunkna UFOt. Har inte besökt platsen själv då jag misslyckades då försöket gjordes under ett uppdrag. Men det finns.

UFO

Redigerad av Vice.
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan börja tipsa om det sjunkna UFOt. Har inte besökt platsen själv då jag misslyckades då försöket gjordes under ett uppdrag. Men det finns.

UFO

Såg UFOT där innan idag när jag achievement-hunta utan kännedom att den fanns, jag blev helt paff!:D Dock dog jag sjukt konstigt så fort jag råkade köra i mot den, men kan ha varit en slump!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Angående Bigfoot.

Spoiler
Han "finns" faktiskt. I ett uppdrag med Franklin och Trevor när man ska snipea folk med hjälp av thermal siktet så kan man se Bigfoot, men han försvinner nästan direkt.

Sen finns det tydligen en random encounter efter man klarat 100% där man ska jaga Bigfoot, men det visar sig bara vara en man i gorilladräkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...