Jump to content

Hittade/eftersökta platser/saker


Vice.
 Share

Recommended Posts

Jag har hittat både flygplatsen nere i los Santos och sen även den längre upp på kartan, precis under stora sjön typ. Flugit 2 modeller av plan och det är mkt svårare än tidigare då man verkligen känner vind och turbulens. Har även lyckats landa alla ggr jag försökt, både på flygbana & vanlig terräng.

Även varit uppe på mt chiliad några gånger ! Sjuk utsikt !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns en flygplats som ligger

sydväst på kartan.

Om du får syn på ett flygplan på himlen så flyger de ganska ofta mot just det hållet.

Jag har hittat Groove Street. biggrin_1182204_0.gif

Haha, jag hittade Grove Street också, men blev besviken att det inte fanns något slags påskägg där. Inte vad jag kunde hitta i alla fall! Ett kärt återseende i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har hittat både flygplatsen nere i los Santos och sen även den längre upp på kartan, precis under stora sjön typ. Flugit 2 modeller av plan och det är mkt svårare än tidigare då man verkligen känner vind och turbulens. Har även lyckats landa alla ggr jag försökt, både på flygbana & vanlig terräng.

Även varit uppe på mt chiliad några gånger ! Sjuk utsikt !

Vart hittade du flygplan???

Polisen kom när jag tog mig in på flygplatsen :/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stort beröm för hur folk använder spoilertags i den här tråden; så ska det se ut! :)

Va? Var? Hur? :D

I början efter typ andra uppdraget (var det för mig iaf)

så dyker han upp i ett sidouppdrag, du vet dom där små blåa prickarna som kommer upp, när man bara ska hjälpa någon med något litet, man ska hjälpa honom sticka efter han rånat en butik.

*edit* Vice du kan ändå flyga fast polisen kommer till flygplatsen, bara ta ett plan och dra iväg, din efterlysning försvinner efter någon minut när du kommer upp i luften, testa att flyga

över militärbasen så får du se vad händer

:rolleyes:

Redigerad av Kiedis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I början efter typ andra uppdraget (var det för mig iaf)

så dyker han upp i ett sidouppdrag, du vet dom där små blåa prickarna som kommer upp, när man bara ska hjälpa någon med något litet, man ska hjälpa honom sticka efter han rånat en butik.

Åh, är det det uppdraget med

två rånare varav ena snubben har glömt att fixa ett fordon?

I sådana fall gjorde jag det uppdraget men i och med att jag

inte spelat IV så reflekterade jag inte över vilka som var i bilen.

:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh, är det det uppdraget med

två rånare varav ena snubben har glömt att fixa ett fordon?

I sådana fall gjorde jag det uppdraget men i och med att jag

inte spelat IV så reflekterade jag inte över vilka som var i bilen.

:P

Precis!

han satt och snackade lite om ett bankrån man gjorde med Nico i Liberty City bla,

Redigerad av Kiedis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis!

han satt och snackade lite om ett bankrån man gjorde med Nico i Liberty City bla,

Haha jag såg vad du skrev innan din edit. För att svara på det så missar jag massor när folk sitter och pratar i bilen, jag har höjt radiomusiken och så är jag mer koncentrerad på att köra än att lyssna på vad de säger.

När det är

story mission

så brukar jag vara mer noggrann och missar jag något så läser jag vad de sa i pausmenyn. :P

Jag såg

Packie Mcreary

lite senare också, när man ska

göra sin första heist kan man välja honom om man vill.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nån som hittar confession letters för Laura Johnsons mördare än? Och isåfall var? Hittade en nere vid sjön under mt chiliad. Laura Johnson var cjs mamma för er som undrar

Jag har svårt att tro att någon har hittat alla 50 redan. De ligger utspridda lite överallt i världen, precis som tags, fotografier och musslorna i San Andreas. Bara att leta på!

Edit: Någon här på forat alltså, det finns säkert någon sammanställd guide som pekar ut var alla 50 finns redan om man letar runt på nätet.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...