Jump to content

VARNING! GAMEPLAY LÄCKT!


VickeX
 Share

Recommended Posts

Ville bara uppmärksamma er om att diverse gameplayvideos och bilder på gameplay har läckt och att det nu finns en stor risk för spoilers om man rör sig på sidor som GTAForums, GTA-subreddits och kanske t.om även Rockstars Newswire (även om de självklart försöker sitt bästa att ta bort spoilers så fort som möjligt).

Nu börjar det riktiga testet.

Jag har sett ett par bilder från spelet och känner att de spoilat 2 mindre saker för mig när det kommer till gameplay (dock ingenting om storyn så tur var väl det).

Argh. Bara 5 dagar kvar nu, men det kommer att bli svårt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill kolla upp ngt klipp mest för att se hur grafiken verkligen är! Vissa är ju övertygade om att de skulle va sämre än gta 4 och att allt vi sett hittills varit tillputsat.

verkligen försökt att hitta något utan tur, de enda jag hittat hittills är några nya bilder men inga videos alls ännu..

Redigerad av DizzY
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill kolla upp ngt klipp mest för att se hur grafiken verkligen är! Vissa är ju övertygade om att de skulle va sämre än gta 4 och att allt vi sett hittills varit tillputsat.

verkligen försökt att hitta något utan tur, de enda jag hittat hittills är några nya bilder men inga videos alls ännu..

Jag har hittat 2 filer som ser ut att vara äkta + en GIF (finns i detta forum)

Alla dessa 3 filmer ser likadana ut och de innehåller inte mer spoiler än att man ser grafiken och lite bilfysik och omgivning.

Vill inte länka till något, men sök "GTA V" på youtube och filtrera på "idag".

Om alla dessa är fejk så är de från samma tillverkare av "fejkspelet" men det tror jag inte, ser för bra ut.

Grafiken ser i alla fall bra mycket bättre ut än GTA4 likaså bilfysiken som jag tycker är för "seg" och tråkig i GTA4. Detta känns som GTA a la oldschool GTA3 - SA.

Allt är filmat på TV:n, men det ser snygt ut iaf.

Finns bra mycket mer än 3 filmer också... Mest där de kör bil eller skjuter...

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tyckte att bilfysiken såg mycket "hårdare" ut i den testvideon som jag hittade. En hård smäll in i väggen och fronten var knappt demolerad.. :confused: Återstår dock att få spela själv såklart så kan man avgöra det. För övrigt så ser det ut som ett tillputsat GTA IV, gillade verkligen hur dom fått till effekten på snön också :mf_doof:

Redigerad av gta_johan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tyckte att bilfysiken såg mycket "hårdare" ut i den testvideon som jag hittade. En hård smäll in i väggen och fronten var knappt demolerad.. confused_1181149_0.gif/> Återstår dock att få spela själv såklart så kan man avgöra det. För övrigt så ser det ut som ett tillputsat GTA IV, gillade verkligen hur dom fått till effekten på snön också mf_doof_1186830_0.gif/>

Spoiler (markera för att se) pinch_1182596_0.gif

"Snö"-spoiler (vilket jag visste om redan då jag sett den)

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han som läckte första videon har tydligen blivit bannad på Xbox, men spelet verkar tyvärr ha läck till fler :confused: bl.a var det en snubbe som streamade när han spelade inatt.

Nu är ju spelet satt till den 17:e men dom flesta verkar ju redan få in/fått in spelet idag, så vad tror ni? iom läckorna, har vi sån tur att dom redan droppar det på måndag?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han som läckte första videon har tydligen blivit bannad på Xbox, men spelet verkar tyvärr ha läck till fler :confused: bl.a var det en snubbe som streamade när han spelade inatt.

Nu är ju spelet satt till den 17:e men dom flesta verkar ju redan få in/fått in spelet idag, så vad tror ni? iom läckorna, har vi sån tur att dom redan droppar det på måndag?

Nope. Såna här läckor är oundvikliga. Spelen måste ju skickas någon vecka innan release och det är alltid någon som tar hem sin kopia lite tidigt. Jag skulle inte skylla på dem... jag hade nog gjort detsamma. Att läcka det är rätt douchigt dock.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

https://www.youtube.com/watch?v=wGH_C7WGEsw

Lite gameplay i HD utan spoilers.

woooooooow,

staden är verkligen enormt stor! de tog ändå tid för honom att flyga igenom hela, och resten av ön är bra mkt större. och detaljerna e helt sjukt bra av de man såg, fan va jag längtar nu!

Sparade videon för att visa kompisar senare idag för den videon lär försvinna inom kort.. FAN att där sitter fåtalet människor runtom i världen JUST NU och spelar, själv ska vi vänta tills nattöppet! :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller inte med, DizzY. Visst tog det tid, men det säger ingenting om hur staden upplevs. Jag tyckte den kändes svår att se möjligheterna i, från denna video iallafall. :ermm:

självklart kan staden upplevas annorlunda men jag tvivlar starkt på att gta skulle gjort ett steg bakåt på den fronten sedan IV..?

och sen är staden faktiskt jävligt stor, jag kan inte ens minnas att IVstaden kändes såhär stor som denna staden, och där va ändå mkt vatten mellan öarna oxå. men vi får helt enkelt se, jag e hursomhelst nöjd med grafiken och storleken, nu är de bara saker som man enbart kan fatta uppfattning om när man spelar själv kvar.. spännande! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har bara kollat efter klipp som denna: https://www.facebook.com/littlechildrenmusik?fref=ts

Förstår inte riktigt varför folk gnäller om att spelet är sämre än GTA IV när de inte spelat spelet ens?

Exempel på kommentar från youtube:

"jollywolly55 för 1 timme sedan

the damages sucks... should have been same as iv or better..

Svara · 27 Rösta upp Rösta ned"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...