Jump to content

Prisvärd 2,5" SATA sökes


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Jo.

Ni som har koll på hårddiskar och annat vad gäller datorkomponenter, vad är det man ska köpa nuförtiden? Jag behöver en 2,5" SATA till PS3 och den ska helst ligga runt femhundringen, gärna mindre. Storlek omkring 500 GB. Nog för att jag tror att vilket märke som helst kommer fungera utmärkt, men jag har hört att somliga märken ska vara dåliga.

Bonusfråga: Tror ni att höljet/bussen till den externa hårddisk jag tappade redan 2011 kan användas till den överblivna 60 GB-disken från PS3? Det vore praktiskt :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo.

Ni som har koll på hårddiskar och annat vad gäller datorkomponenter, vad är det man ska köpa nuförtiden? Jag behöver en 2,5" SATA till PS3 och den ska helst ligga runt femhundringen, gärna mindre. Storlek omkring 500 GB. Nog för att jag tror att vilket märke som helst kommer fungera utmärkt, men jag har hört att somliga märken ska vara dåliga.

Bonusfråga: Tror ni att höljet/bussen till den externa hårddisk jag tappade redan 2011 kan användas till den överblivna 60 GB-disken från PS3? Det vore praktiskt :)

Om du kommer och hämtar så kan du få en gratis av mig :3

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Webhallen har alltid bra priser.

Interna SATA 2,5"

Dessa verkar vettiga:

WD och Seagate är bra skit, Seagaten har mer cache så...

Edit:

Lägg på 150:- så får du 1TB.

Redigerad av mr_tobbe
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Webhallen har alltid bra priser.

Interna SATA 2,5"

Dessa verkar vettiga:

WD och Seagate är bra skit, Seagaten har mer cache så...

Edit:

Lägg på 150:- så får du 1TB.

Sådär, lade in en beställning på 1-rackabajzaren. Får se om migrationen är lika smidig som det påstås. Hoppas även caset funkar! Tack för hjälpen :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...