Jump to content

Massa nytt på hemsidan!


DizzY
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Fick en tanke, som jag verkligen hoppas på är med i spelet! vi såg här att de tydligen finns triathlonlopp osv, det jag undrar är om dom enbart är när man själv deltar, eller om de är något som sker då och då även om man inte deltar? tänk ändå man kör ngnstans så har dom spärrat av vägen och de kommer ett stort gäng springandes förbi framför, åskådare utspridda lite överallt längs kanterna... åhh underbart hade de varit.

DOCK finns de ju risk att de hade blivit jävligt ogillat då man simpelt hade kunnat göra en remake av boston incidenten vid mållinjen, som för övrigt är sjukt jävla hemsk..

Här är lite nya bilder dessutom på hemsidan, glöm inte spana in dem; klicka här!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick en tanke, som jag verkligen hoppas på är med i spelet! vi såg här att de tydligen finns triathlonlopp osv, det jag undrar är om dom enbart är när man själv deltar, eller om de är något som sker då och då även om man inte deltar? tänk ändå man kör ngnstans så har dom spärrat av vägen och de kommer ett stort gäng springandes förbi framför, åskådare utspridda lite överallt längs kanterna... åhh underbart hade de varit.

DOCK finns de ju risk att de hade blivit jävligt ogillat då man simpelt hade kunnat göra en remake av boston incidenten vid mållinjen, som för övrigt är sjukt jävla hemsk..

Här är lite nya bilder dessutom på hemsidan, glöm inte spana in dem; klicka här!

Fan vilken nice tanke! hahaha

Kommer inte kunna motstå att köra bowling med bilen om ett gäng kommer springande eller cyklande på gatan :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vilken nice tanke! hahaha

Kommer inte kunna motstå att köra bowling med bilen om ett gäng kommer springande eller cyklande på gatan :D

hahaha ellerhur! digga med min tanke, den va fet! :D

och det känns hemsk att säga det, men att påstå att man inte skulle gjort något i den stilen känns bara som en lögn, rakt av..!

kan för övrigt tipsa er om att kolla in på ign, dom har gta V week nu, massor av nytt om spelet varje dag, finns ett par redan men det är jävligt intressant läsning om man är intresserad. och visst, där e lite spoilers om lite missions osv men det bryr jag mig inte om då det är hur man själv spelar som spelar roll, och hur man själv tänker. men ja, kolla ! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...