Jump to content

Xersans Hörna (tråden)


Xazzi
 Share

Recommended Posts

Jag har ingeting emot honom, men hans spam (Ja, jag säger spam) i statusuppdateringar har jag lessnat på, trycker inte ens på dem längre. Sen första maj har han skrivit 4 inlägg, alla med en länk till sin blogg.. Fine, det är bra att man promotear sin blogg, men ska jag hålla på så varje gång jag postar ett inlägg på tumblr eller liknande hemsida?

För övrigt så tycker jag inte att hans blogg är speciellt intressant heller, blir varken inspirerad, glad, arg eller någoting. Får mest en känsla av trötthet när jag väl går in på hans blogg och läser.

Det är ju ungefär samma sak med hans musik, inget ont emot den, du är jätteduktig, men jag tänker inte lyssna på din låt för du fyller år eller liknande. Gillar jag din musik (Ja, jag har försökt lyssna på den) så skulle jag lyssna på den lite nu och då, och inte när du skriver i en statusuppdatering. Det är väll mera "OK" om det händer en-två gånger på 1-3 månader, men när det händer så ofta som det faktiskt gör nu så filterar jag automatiskt bort alla hans inlägg som spam i mina ögon för det har dem varit förut.

Redigerad av iweX
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad sägs om detta: Jag skapar en tråd där jag postar länkar till nya inlägg, de som vill följa kan följa tråden istället för att jag skriver i kommentarsfältet?

Som sagt, det är verkligen inte meningen att spamma, även om jag inser hur ni tänker, och jag respekterar så klart om ni vill att jag slutar, sätter en gräns eller vad som helst. Jag trivs ju här på forumet, självklart tar jag till mig av era kommentarer, er kritik osv.

EDIT: Xazzi, varför tog du inte till huvudsidan istället för min "Jag har inte Bloglovin'"-flik?

Redigerad av Xersize
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad sägs om detta: Jag skapar en tråd där jag postar länkar till nya inlägg, de som vill följa kan följa tråden istället för att jag skriver i kommentarsfältet?

Som sagt, det är verkligen inte meningen att spamma, även om jag inser hur ni tänker, och jag respekterar så klart om ni vill att jag slutar, sätter en gräns eller vad som helst. Jag trivs ju här på forumet, självklart tar jag till mig av era kommentarer, er kritik osv.

EDIT: Xazzi, varför tog du inte till huvudsidan istället för min "Jag har inte Bloglovin'"-flik?

Nej tack.

Lita på att de som vill följa dig gör det på egen hand istället. Det är inte så svårt eftersom du redan har en länk till din blogg i varenda inlägg (signatur). Vill du tvunget dela med dig utav något (som kan tolkas som reklam) så gör det i Vardagssnack eller Egen Musik-tråden. Med text, inte en länk till bloggen.

Redigerad av Adrian G
  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej tack.

Lita på att de som vill följa dig gör det på egen hand istället. Det är inte så svårt eftersom du redan har en länk till din blogg i varenda inlägg (signatur). Vill du tvunget dela med dig utav något (som kan tolkas som reklam) så gör det i Vardagssnack eller Egen Musik-tråden. Med text, inte en länk till bloggen.

Jag håller med dig, är jag intresserad av en blogg och av en person och hur den personer skriver så håller jag reda på när den uppdaterar ock så vidare, jag går in på den person utan uppmaningar ifrån den personen.

Det räcker ju gott och väl att du har en länk i din Signatur, och är det något speciellt ämne du faktiskt prata om så är det ju mycket bättre om du faktiskt gör en tråd där vi diskuterar ett ämne istället för att länka till din blogg så ska vi läsa där, kommentera där också vidare. Jag har absolut ingeting emot dig Xersize, men, reklam är jag inte speciellt mycket för.

Botsen som "spammar", eller jag spammade blev ju bannad direkt och det är ju också reklam så.. Nu säger jag inte att du är så, men regler är regler och dem ska följas utav alla.

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...