Jump to content

GTA IV Felrapport


Django
 Share

Recommended Posts

Tjena alla goa folk! är ny här och vet inte om jag hamnade rätt. Menmen, jag ladda ner gtaIV och får inte riktigt till det kan spela spelet utan problem ett TAG. Efter ca2-3uppdrag så får jag upp "felrapport" och då blir jag tvungen att trycka på "skicka inte" knappen, har provat med andra crackar, men inte fått till det då heller. Då datorn är rätt ny så ska den klara spelet galant. Är det mina crackar som jag får tag i som är knepiga eller är det nån inställning som behövs göras?.. Tacksam för svar!

MVH Django!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjena alla goa folk! är ny här och vet inte om jag hamnade rätt. Menmen, jag ladda ner gtaIV och får inte riktigt till det kan spela spelet utan problem ett TAG. Efter ca2-3uppdrag så får jag upp "felrapport" och då blir jag tvungen att trycka på "skicka inte" knappen, har provat med andra crackar, men inte fått till det då heller. Då datorn är rätt ny så ska den klara spelet galant. Är det mina crackar som jag får tag i som är knepiga eller är det nån inställning som behövs göras?.. Tacksam för svar!

MVH Django!

Det som sitter i datorn är

Intel cora i5 3570k

16gb ram

Geforce gtx 660

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

köpte spelet idag. körde några uppdrag, sen blev det samma sak:/ en grej som jag märkte när jag installerade spelet. Fick upp en ruta som det stog en massa!hur lägger jag upp en bild så ni kan se? är ej så data kunnig. Plz

MVH Django

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

köpte spelet idag. körde några uppdrag, sen blev det samma sak:/ en grej som jag märkte när jag installerade spelet. Fick upp en ruta som det stog en massa!hur lägger jag upp en bild så ni kan se? är ej så data kunnig. Plz

MVH Django

Blås disken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

C:\Users\Daniel\AppData\Local\Temp\PROPSYS.dll is either not designed to run on windows or it contains an error.

Try installing the program again using the original installation media or contact your system administrator or the software vendor for support.

Så står det Och jag fattar nada.. ska ja ta bort den filen tro?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...