Jump to content

Har inbäddade Youtube-klipp börjat strula?


Kebab
 Share

Recommended Posts

Hola amigos! Trådsidor som innehåller inbäddade Youtube-klipp har ju alltid varit lite buggiga, men det har inte varit något större problem. På senare tid, möjligtvis sedan senaste databaskraschen, har exempelvis Humortråden varit mer eller mindre osurfbar för mig. Youtube-klippen är antingen bara svarta rutor, eller så fryser hela webbläsarfliken när jag försöker starta dem. Har ni också lagt märke till detta eller ligger problemet hos mig?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hola amigos! Trådsidor som innehåller inbäddade Youtube-klipp har ju alltid varit lite buggiga, men det har inte varit något större problem. På senare tid, möjligtvis sedan senaste databaskraschen, har exempelvis Humortråden varit mer eller mindre osurfbar för mig. Youtube-klippen är antingen bara svarta rutor, eller så fryser hela webbläsarfliken när jag försöker starta dem. Har ni också lagt märke till detta eller ligger problemet hos mig?

Nej, aldrig haft några problem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, tack för svaren! Jag har en teori om att det uppstår när jag kör via det trådlösa nätverket, vilket stundtals fungerar riktigt dåligt. Ska se hur det blir när jag kopplar in sladden. Ska också se till att uppdatera Chrome, Flash och rensa cache. Ja, jag inser nu att jag borde ha gjort allt detta innan jag skapade tråden... :rolleyes:

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...