Jump to content

PS hjälp


Vice.
 Share

Recommended Posts

Hej!

Har försökt fixa och lära mig PS men eftersom jag inte lyckats få tag i det vänder jag mig till er igen.

Skulle behöva ha den här bilden:

Omgjord till en "riktig" dräkt.

Jag menar, låt oss tänka sig att man gör så att en människa får plats i den. Behöver inte vara överambitiöst, bara nått grovt.

Vi har fått i uppdrag att komma på en ide hur man kan förbättra situationen för barn i svåra situationer, och min ide är att man låter maskoten besöka barnen, som clowner på sjukhus ungefär.

Men jag vill gärna visa med en bild. Så detta är för en god sak. Ni får gärna signera bilden om ni vill, så inte jag tar på mig (för mycket cred).

Kan skicka ett XL kexchoklad som tack eller nått liknande. =)

Edit: Lövet behöver inte vara med

Edit2: Han får dock gärna stå i ett rum, typ det här:

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är nog lika bra att du försöker lära dig Photoshop istället för att begränsa dig med B-program. Jag hade försökt mig på det här men jag är tyvärr väldigt upptagen för tillfället.

Så måste man köpa det. Går väl inte att hitta det i buskarna och få det att funka?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, tror du verkligen att kidsen på 15 år lägger ned flera tusen på ett bildredigeringsprogram? :P

Jag läste bara det inte går. Att man var tvungen att ta bort nån fil i win för att det skulle funka osv.

Hur som helst, måste jag lära mig det och just nu, med familj mm finns inte tiden.

Kan ni rekommendera nån sida/program där man "blåser upp" teckningar/bilder man har (har för mig att det fanns nån sida där man kunde rita en gubbe som sen började röra sig) eller har nån tid att slänga ihop nått?

Kan höja med ett XL. =D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...