Jump to content

Har Loungen spelat ut sin roll?


dibel
 Share

Har Loungen spelat ut sin roll?  

33 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Med den nya forumdelen Privata angelägenheter så ställer Jag nu frågan ingen av er ställer er... Har forumdelen Loungen spelat ut sin roll?

-

Själv är jag benägen att tro på detta, dels eftersom Loungen i grund och botten var tänkt som att få ta del utav Forumets användaeres personliga liv, i den mån de var villiga att dela detta. Att sedan exempelvis sex-tråden och kärleks-tråden stannade i vår älskade Allmänt (till mångas klagomål och förvåning(!)) har sedan lett till att den nya forumdelen (PA) uppenbarat sig. Så enligt mig kan lika gärna humor-tråden, väder-tråden, katt-tråden, youtube-tråden, SToK-tråden, FG och liknande trådar flytta till antingen Allmänt eller Privata angelägenheter, speciellt med tanke på att demokraturledaren Umberto (som, ju, var orubblig ledare för Loungen som nu spelat ut sin roll) tycks ha lämnat oss till vårt öde; vad det nu än är?

PS. Det här inlägget kan vara den första gången jag använder akronymfunktionen på ett korrekt sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Näe, det tycker jag inte. Tycker det är bra att en gäst eller ny medlem på forumet (om de fortfarande existerar) kan klicka sig in i allmänt och inte se en massa "trams"-trådar. De hör heller inte hemma i Privata angelägenheter, så Loungen är bra för dem.

Sedan var ju Loungen även till för lekar, tyvärr har väl de mer eller mindre spelat ut sin rätt - delvis p g a Umbertos inaktivitet, men även p g a ett avsvalnat intresse och lägre aktivitet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Loungen spelar väl fortfarande in sin roll för saker som inte har någon plats på andra delar av forumet.

Som exempelvis Humortråden.

Dvs Loungen är mer laidback, jag ser att den fortfarande ska vara kvar helt enkelt.

Det nya forumet som det pratas om är till för saker som är mer privata, där man kan få öppna upp sig för andra forumiter utan att behöva oroa sig allt för mycket.

Nej, Loungen har inte spelat ut sin roll!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...