Jump to content

Ny trailer idag den 4 juni, GTA V på E3 ändå?


Jacker
 Share

Recommended Posts

Vi får hoppas. Men oavsätt så Borde det komma några nyheter om spelet den här månaden. Det är iaf vad jag skulle tro iom att det nu redan varit 7 månader sedan trailern kom ut, och sedan dess har de inte sagt ett skit. I Februari svarade R* på en kommentar på deras newswire och skrev "Look forward to some more info in a few months".

Ytterligare en hint är att Max Payne 3 nu är ute på både konsoll och PC. Då de inte längre har kvar något annat spel de tvingas spendera majoriteten av sin tid att marknadsföra så lär de ju ha någonting annat på G. Visserligen har de en hel del DLC till Max Payne 3 som säkert kommer få en massa trailers och så, men det lär inte hålla GTA V borta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom ihåg att R* opererar efter amerikansk östkusttid, vilket är 6 timmar efter Sverige.

Så vilken tid kommer vi svenskar få se trailern då från V? Vet en som jag oftast pratar med på FB som bor i Washington eller utanför så har vi bägge kommit fram till att det är 9 timmars skillnad mellan oss. När jag går upp 6 på morgonen o ser han på FB så är det typ lägg dags för han. Men ja det är ju olika tidszoner i Amerika.

Fast nu hade det inte med ditt svar att göra men ungefär svensktid kommer vi få se trailern OM det nu kommer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så vilken tid kommer vi svenskar få se trailern då från V? Vet en som jag oftast pratar med på FB som bor i Washington eller utanför så har vi bägge kommit fram till att det är 9 timmars skillnad mellan oss. När jag går upp 6 på morgonen o ser han på FB så är det typ lägg dags för han. Men ja det är ju olika tidszoner i Amerika.

Fast nu hade det inte med ditt svar att göra men ungefär svensktid kommer vi få se trailern OM det nu kommer.

Washington D.C., staden, ligger på ostkusten, 6 timmar efter Sverige.

Washington, staten, ligger på västkusten, 9 timmar efter Sverige.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...