Jump to content

Bygga modeller


Renard
 Share

Recommended Posts

Tjenix!

Jag funtar på att börja bygga modeller av olika slag. Helst bilar. Vi snackar nu alltså om att man köper ett set som man sen limmar, målar, pysslar med etc etc. Är det krångligt? Finns det någon Internetbutik eller fysisk butik i närheten av Uppsala där man kan köpa modeller?

Tack på förhand!

/Renard

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjenix!

Jag funtar på att börja bygga modeller av olika slag. Helst bilar. Vi snackar nu alltså om att man köper ett set som man sen limmar, målar, pysslar med etc etc. Är det krångligt? Finns det någon Internetbutik eller fysisk butik i närheten av Uppsala där man kan köpa modeller?

Tack på förhand!

/Renard

Om ni har Zetterlunds så har dem fullt med modell bilar. Nej det är inte krångligt men tar sin lilla tid om man följer beskrivningen som man får med så går allt bra. Pappa satt mycket med sånt här förut och det är rätt så skoj också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ville mecka med sådant här när jag var liten, men satan vad pilligt det är att hålla på och kladda med lim, färg, klisterlappar... Jag tror att byggsatser som går att bygga ihop med mekaniska delar är roligare. :yes:

IKEA har annars ett stort utbud av användbara föremål man kan bygga ihop.

Haha, dålig... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...