Jump to content

The Adventures of Tintin: The Secret of the Unicorn


Vice.
 Share

Recommended Posts

Ja, alltså, ja jag vet egentligen inte riktigt syftet med tråden.

Jag spelar det nu och tänkte att om det finns någon annan som spelar det, så har de nu en plats att kommentera spelet.

Sen tänkte jag bedöma spelet lite. Så vi kan ju börja med det:

Okej, finns egentligen inte mycket att skriva om spelet bortsett från att det är jävligt tråkigt.

Faktum är att detta är ta mig fan det tråkigaste spelet jag någonsin spelet. Igår kväll när jag satt och spelade så kom jag på mig själv med att vara tårögd.

Först trodde jag att att luften var torr, då kan ju ögonen blir tåriga.

Men nä, det var kroppen som reagerade på spelet. Det var som om jag sakta höll på att dö, och min kropp började producera

tårar för att uppmärksamma mitt medvetande på detta.

Bortsett från att jag lider fysiskt av att spela det så tar även psyket stryk. Under dagen har jag varit ganska nere. Rentav deprimerad, det är precis som om all glädje har runnit ur mig. Gick bara omkring utan att ha nått mål eller lust att hitta ett mål under dagen.

Ett spel kan vara dåligt genom att vara för lätt, eller ha för dålig story/grafik/kontroll etc. Men det här spelet är bara så jävla dåligt. Det är inte så svårt, men jag har spelat lättare.

Det är inte så fult heller när jag tänker efter.

Men det är så jävla meningslöst. Man blir helt tom när man spelar det. Man hoppar runt på lite olika plattformer samtidigt som man undrar varför man hoppar omkring!

Tex på båten: Man hoppar mellan plattformar som rör sig i cirklar och golvet har nån form av dödlig röd gas...

Vilken båt ser ut på det där viset?! Fan, kan han inte bara gå på däcket som vilken normal människa som helst?

Sen Tintin, herregud så han ser ut. Han ser ju ut som någon vars föräldrar är syskon.

Ja, det är sant! Kolla den här bilden tex:

Så här borde han se ut:

Så här ser han ut: tintin.jpg

Kaptenen är också ett skämt. Man ser det inte tydligt här, men han ser ut som en rabies-smittad gris. Blodsprängda ögon med en stor potatisnäsa. Det är bara näsan som man ser bra här.

kapten.jpg

Jag rekommenderar er inte att köpa spelet. Om ni nu inte vill bli manodepressiva...

Faktum är att det är bättre att ni tar pengarna och lägger dem i en flaska och slänger i havet i hopp om att någon bättre behövande hittar dem.

Tänkte leta upp en gametrailer till er, men jag är alldeles för deprimerad för att göra det. Hoppas ni klarar er utan en sådan.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förstår inte varför du startar en tråd för ett spel du hatar, vore väll bättre att skriva om det i Klagormuren eller något annat.

Sen borde man ju veta att i 9 fall av 10 är spel baserade på filmer värdelösa.

Tråden är ju bra om man vill prata om det här spelet. Få tips med trofeer eller tycka till om hur pass bra/dåligt det är.

Jag är ju tvungen att klara skiten, eftersom jag inte kan ha ett spel på min lista på PSN, som är inte är klarat. Jag får ångest över det. Måste stå 100%

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är grejen med att slänga ut massa pengar på ett spel som har en metascore på 57 och sen sitta och gråta? :wacko:

Vad är metascore? Jag har inte slängt ut en spänn. Har högre krav än så där. Nej jag lånade i brist på annat. Inga pengar att köpa nåt förrens den 25. Och då plingar det till i spelhyllan! ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som kan googla upp en guide till det här spelet. Eller nån forumtråd där spelet diskuteras. (bortsett från det här forumet) kan fanta mig inte hitta en. Bara nån diskussion om spelet.

Har problem med en flygplanstrofe.

Skall man ta guld i alla uppdragen, eller bara ett guld i varje utmaning?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som kan googla upp en guide till det här spelet. Eller nån forumtråd där spelet diskuteras. (bortsett från det här forumet) kan fanta mig inte hitta en. Bara nån diskussion om spelet.

Har problem med en flygplanstrofe.

Skall man ta guld i alla uppdragen, eller bara ett guld i varje utmaning?

Kollade upp spelet på ps3trophies.org och såg att det fanns tre flygtrophies.

En av dom lyder "Finish every level of the three types of PLANE challenges". Är det den du menar? Isåfall så ska du ju klara alla utmaningar i alla tre typer av utmaningar.

Sen fanns det en till där man skulle få guld i alla tre typer av utmaningar. Jag antar att det är en guldmedalj i varje typ av utmaning och inte guld på alla.

Vet ju dock ingenting om spelet, så det är lite knepigt.tongue_1181744_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är ju tvungen att klara skiten, eftersom jag inte kan ha ett spel på min lista på PSN, som är inte är klarat. Jag får ångest över det. Måste stå 100%

Om Silent Hill 4 skulle remakas till PS3 ska du fan få det av mig.

Gråter du över det här så borde du vilja ta livet av dig över hur dåligt det spelet är, så blev åtminstone jag!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sen fanns det en till där man skulle få guld i alla tre typer av utmaningar. Jag antar att det är en guldmedalj i varje typ av utmaning och inte guld på alla.

Vet ju dock ingenting om spelet, så det är lite knepigt.tongue_1181744_0.gif

Det var den jag undrade över. Det finns 3 olika "grenar" och varje gren har 5 nivåer. Jag kan alltså ta ETT guld i varje gren. Behöver inte få guld i alla nivåer?

För de är asjobbiga

Om Silent Hill 4 skulle remakas till PS3 ska du fan få det av mig.

Gråter du över det här så borde du vilja ta livet av dig över hur dåligt det spelet är, så blev åtminstone jag!

Tack! men 4:e spelet var väl bra? Eller det var det som var the room? För det sög hästpung

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...