Jump to content

Vit skräpkultur


dibel
 Share

  

32 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vitt skräp, white trash; ett nedsättande ord mot vita människor från underklassens underklass. Personligen har jag "alltid" sätt mig som en del utav den vita skräpkulturen; Jag är sportintresserad, dricker ohälsosamt mycket läskeblask och alkohol, obefintligt modeintresserad, bristande språkkunskaper, "skoltrött" m.m.

På internetforumet Flashback slängs detta begrepp [WT] runt hur som helst, var person har sin beskrivning. Hur lyder din? Vad tycker du om hudfärgsspecifika begrepp som 'white trash', rasistiskt? Berätta om dina WT-egenskaper eller om dina erfarenheter av möten med personer från den vita skräpkulturen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Böda Camping. Nuff Said.

Om du baserat det på kanal 5:s skitprogram och aldrig ha varit där så bör du få veta att det är otroligt vinklat och de plockar såklart ut de mest speciella personerna.

Jag har varit på den campingen varje sommar under 15 år och programmet drar ner campingen något otroligt. Klart att det finns whitetrash, men överlag så är campingen fantastisk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du baserat det på kanal 5:s skitprogram och aldrig ha varit där så bör du få veta att det är otroligt vinklat och de plockar såklart ut de mest speciella personerna.

Jag har varit på den campingen varje sommar under 15 år och programmet drar ner campingen något otroligt. Klart att det finns whitetrash, men överlag så är campingen fantastisk.

Jag syftade på de utvalda personerna man får se. You know, feta 50-åriga män med ölmagar och tröjor köpta från något gatustånd i stadens centrum.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...