Jump to content

Assassin's Creed: Revelations


Bebben
 Share

Recommended Posts

Vad är inte bättre än att på en Trådstartardag skapa en tråd om detta?

Den sista delen i Ezio-trilogin är utannonserat. Releasedatum är satt i November. Den här gången får vi uppleva Konstantinopel. Mer information väntas till E3. Bl.a. har man uttalat sig om förbättrad multiplayer, olika överraskningar och nyheter.

"Vi kommer återigen att spela som Ezio, som denna gång är i 50-årsåldern och äventyrar i Konstantinopel. Ezio är på jakt efter sigill som låter honom se in sin förfader Altaïrs medvetande. Hjälten från det första spelet i serien kommer att vara spelbar i samband med detta." - Gamereactor

Jag tror att det kommer bli ett coolt spel än en gång. Jag blev inte besviken över Brotherhood och jag tror att det finns mer att hämta i den påse som är Assassin's Creed. Jag tycker att det nog är bra att man får ett avslut på Ezio-berättelsen för att komma framåt i storyn.

assassinscreed_244323_1210191_0.jpg

assassinscreed_244321_1210191_1.jpg

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20110505/assassins-creed-revelations-slapps-i-november/?page=1

http://www.gamereactor.se/nyheter/27245/Ny+info+om+Ezios+%E5terkomst/

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra att de inte körde på linjen "MEN.. du har EN TILL förfader som OCKSÅ var lönnmördare och han.. öh.. han .. kom från JAPAN.. och var japansk lönnmördare och.. han hittade också en piece of eden.. öh.. och tempelriddarna var efter honom vilket är dåligt.. "

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta blir nice. Jag säger som P-C, storyn är det som kommer att vara mest intressant. Jag tycker nästan att det är skönt att inte distraheras av massvis av nya tutorials för alla nya funktioner när jag bara vill veta hur den här delen av storyn slutar.

Assassin's Creed 3 däremot hoppas jag bjuder på lite fler nyheter, men just nu är jag nöjd oavsett.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Verkar dock inte så mycket nytt att blir uppspelt över. Är mest sugen på hur storyn kommer avslutas tbh.

http://www.psu.com/Assassins-Creed--Revelations-info-landslide--a011579-p0.php

På ett sätt håller jag med om att det numera känns som att storyn håller ihop spelet, men likväl är det ett säkert köp i mina ögon. Alla spelen har varit lika underhållande och det är alltid spännande att se hur storyn utvecklar sig trots att det blir lite väl freaky ibland :P

Har de satt något releasedatum?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra att de inte körde på linjen "MEN.. du har EN TILL förfader som OCKSÅ var lönnmördare och han.. öh.. han .. kom från JAPAN.. och var japansk lönnmördare och.. han hittade också en piece of eden.. öh.. och tempelriddarna var efter honom vilket är dåligt.. "

Verkar dock inte så mycket nytt att blir uppspelt över. Är mest sugen på hur storyn kommer avslutas tbh.

Håller med dig helt. Jag förväntar mig ett Brotherhood, eventuellt med lite fler roliga vid-sidan-av-spelmoment, och det är nog säkert också vad jag kommer få. Trots att Italien har varit sjukt kul att spela i så hoppas jag att de hittar på något nytt och skoj i AC3.

Grymt. Jag är hypad. Gillade inte det första spelet alls och hoppade därför (dumt nog) att spela tvåan när det kom ut. Började på Brotherhood istället i brist på annat och jävlar vad bra det var. Bästa spelet 2010 efter ME2.

Men jag sade ju att du skulle avvakta med Brotherhood! Vafan! Jag har nästan aldrig fel! :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Någon som spelat det? Det har varit tyst i tråden jättelänge trots att spelet varit ute i mer än en månad. Jag fick det i julklapp och är spelat en bra bot in i storyn. Spelet känns precis som vad jag förväntade mig, och jag är helt och hållet tillfreds :)

Har spelat en bit och tycker det är mycket underhållande. Försöker spara lite på spelet, eftersom det troligtvis kommer dröja lite längre tills nästa Assassin's Creed kommer.

Två saker jag har tänkt på hittills:

1. Har spelat

två av Desmonds minnen och de är fan sega alltså

... :confused:

2. Det andra (?)

nyckeluppdraget

där man klättrar runt i

en grotta med vattenfall

är stört snyggt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har spelat en bit och tycker det är mycket underhållande. Försöker spara lite på spelet, eftersom det troligtvis kommer dröja lite längre tills nästa Assassin's Creed kommer.

Två saker jag har tänkt på hittills:

1. Har spelat

två av Desmonds minnen och de är fan sega alltså

... :confused:

2. Det andra (?)

nyckeluppdraget

där man klättrar runt i

en grotta med vattenfall

är stört snyggt!

1. Jag har inte brytt mig om att spela någon av dem ännu de verkar dryga och Ezio intresserar mig mer :P

2. Håller med till 100%! Jag var tvungen att spela om det direkt efter för att njuta trots att jag fick full sync första gången :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...