Jump to content

Sexuella avvikelser


Vice.
 Share

  

30 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Okej, nu är ni tillräckligt stora för att diskutera Sexuella avvikelser.

Detta kan komma att bli en stor tråd så detta bör inte postas i "Sex-tråden".

Min tanke med tråden är att vi skall diskutera Sexuella avvikelser och våran syn på dem.

Vad är "sjukt" och vad är "normalt". Är alla Sexuella avvikelser ok eller skall vi fördöma några av dem?

Låt oss ta reda på våra fördomar i ämnet.

Överlag är jag en ganska så jätte mycket fördomsfri människa. Jag bryr mig inte om om man är homosexuell, transvestit eller om man är vad det nu heter snubben nedanför är. Bara man inte skadar någon annan.

Tex. ogillar jag starkt den där nya(?) Japanska Sexuella avvikelsen där man stampar ihjäl djur med stilettklackar eller när man krossar djur mellan 2 glasskivor. Det äcklar mig nått fruktansvärt och jag tar helt avstånd ifrån det och anser att det är mer än "sjukt".

Försök att hålla en god ton i tråden även om ni kommer i diskution med någon om något som gör er upprörda. Låt vederbörande få förklara sig.

Okej, låt oss börja diskutera detta, Vad anser ni om den här gossen? Är han "normal"?

Ber verkligen om ursäkt men hittar inte videon längre bortsett från på Exet. Klick!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om två personer tillsammans vill finna njutning får de göra det som det passar de, inget jag lägger mig i.

För min egen del är det väl ingenting som får sin egen "arga mödrar mot"-grupp direkt, jag är öppen för förslag, men det är inget utöver vad jag antar att medelsvensson hottar upp sexlivet med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmmm... Vad ska man säga?

Så vitt jag vet så är jag heterosexuell, dock har jag inget problem med att erkänna att jag tycker att vissa killar kan vara fruktansvärt heta! Criss Angel eller CM Punk till exempel, sjukt snygga! Dock blir jag aldrig upphetsad av killar och om jag skulle se en kille naken så känner jag hur den kryper in i kroppen :ermm:

Så jag skulle nog klassa mig som heterosexuell överlag, eller vad tror ni om det?

EDIT: Vet inte om det klassas som en avvikelse, men när det gäller sex så gillar jag hårt och galet, gärna med lite handklovar, bita, riva, hålla fast, slita henne i håret, kanske få en örfil då och då och simulera en våldtäkt. Dock ska hon så klart vara med på det, det ska inte vara någon typ av riktig våldtäkt så klart! :ermm:

Redigerad av Xersize
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmmm... Vad ska man säga?

Så vitt jag vet så är jag heterosexuell, dock har jag inget problem med att erkänna att jag tycker att vissa killar kan vara fruktansvärt heta! Criss Angel eller CM Punk till exempel, sjukt snygga! Dock blir jag aldrig upphetsad av killar och om jag skulle se en kille naken så känner jag hur den kryper in i kroppen :ermm:

Så jag skulle nog klassa mig som heterosexuell överlag, eller vad tror ni om det?

EDIT: Vet inte om det klassas som en avvikelse, men när det gäller sex så gillar jag hårt och galet, gärna med lite handklovar, bita, riva, hålla fast, slita henne i håret, kanske få en örfil då och då och simulera en våldtäkt. Dock ska hon så klart vara med på det, det ska inte vara någon typ av riktig våldtäkt så klart! :ermm:

Du är hetero, helt klart. Klart man kan bedöma om andra killar är snygga men, som du säger, så pirrar det inte direkt.

Tror inte rough sex är så mycket till avvikelse. Jag är själv väldigt lagd åt det hållet (förutom kanske simulerade våldtäkter) men jag tror de flesta killar och tjejer gillar sånt egentligen. Vet inte riktigt om det beror på något grundläggande manligt och kvinnligt eller om det bara handlar om rå passion. Tror dock absolut att kvinnans uppskattning för sådant kommer sig av de kan släppa de könsroller som omger kvinnlig sexualitet och liksom överlåta kontrollen och ansvaret för handlingen till mannen.

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror inte rough sex är så mycket till avvikelse. Jag är själv väldigt lagd åt det hållet (förutom kanske simulerade våldtäkter) men jag tror de flesta killar och tjejer gillar sånt egentligen. Vet inte riktigt om det beror på något grundläggande manligt och kvinnligt eller om det bara handlar om rå passion. Tror dock absolut att kvinnans uppskattning för sådant kommer sig av de kan släppa de könsroller som omger kvinnlig sexualitet och liksom överlåta kontrollen och ansvaret för handlingen till mannen.

Oh, I know. Men, det är sexuellt och inte för alla, mycket olikt en PC. Fortfarande!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, kärlek på dina förklaringar, Mordos! :>

För övrigt, det är väldigt kul att se den här sidan från er forumiter. Det brukar sägas "Man kan inte riktigt lära känna någon man inte haft sex med", men det här tog oss ett litet steg närmare varandra ;)

Har aldrig hört det uttrycket. Vem säger så? (Jag bor på landet, förvisso...)

Förgäves försökte jag skriva en förklaring, men "Jag har ingen sexualitet!" är närmast mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Tekniskt sett ja.. men skulle du kalla att gilla analsex en sexuell avvikelse?

Ja. För att ta ett exempel:

Om du skulle gilla att en stor hårig naken Grek lägger sig på dig, skulle jag definitivt säga att du har en avvikande sexuell läggning.

Redigerad av Vice.
  • Gilla 4
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Öh, va?

Ja, alltså. Har du Gump-sex med en stor hårig Grek, så följer ju inte det, det "normala" och således har du en avvikelse.

Hänger du med hur jag tänker?

Men å andra sidan, vad är "Normalt". Homosexualitet förekommer bland nästan alla arter här på jorden. Jag såg en dokumentär om det för inte så länge sedan, där det framkom att en en art där det förekommer Homosexualitet har större överlevnads procent än en där det inte förekom.

Kommer dock inte ihåg hur det kunde komma sig, men det förhöll sig i alla fall på det sättet.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...