Jump to content

Sexuella avvikelser


Vice.
 Share

  

30 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ja, alltså. Har du Gump-sex med en stor hårig Grek, så följer ju inte det, det "normala" och således har du en avvikelse.

Hänger du med hur jag tänker?

Men å andra sidan, vad är "Normalt". Homosexualitet förekommer bland nästan alla arter här på jorden. Jag såg en dokumentär om det för inte så länge sedan, där det framkom att en en art där det förekommer Homosexualitet har större överlevnads procent än en där det inte förekom.

Nej, jag hänger inte med. Vad har greker med analsex att göra? När jag sa "gillar analsex" menade jag analsex mellan kille och tjej, inte mig och greker.

Ja, allt är ju normalt eller naturligt osv. osv. men diskussionen ligger ju i var normen ligger. Djursex och liknande är ju helt klart utanför normen men hur är det med t ex rough sex, spruta i munnen eller att bara gilla att bli pillad i rumpan?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, jag hänger inte med. Vad har greker med analsex att göra? När jag sa "gillar analsex" menade jag analsex mellan kille och tjej, inte mig och greker.

Ja, allt är ju normalt eller naturligt osv. osv. men diskussionen ligger ju i var normen ligger. Djursex och liknande är ju helt klart utanför normen men hur är det med t ex rough sex, spruta i munnen eller att bara gilla att bli pillad i rumpan?

Jaha, trodde det var rent generellt, inte just mellan man och kvinna.

Men innan vi kan avgöra om något är avvikande eller ej så måste vi ju först bestämma vår gränsen går.

Anser du, att analsex ingår i den sexuella Normen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha, trodde det var rent generellt, inte just mellan man och kvinna.

Men innan vi kan avgöra om något är avvikande eller ej så måste vi ju först bestämma vår gränsen går.

Anser du, att analsex ingår i den sexuella Normen?

Nja, alltså jag vet inte. Tycker inte Normen (bra med stor bokstav där!) borde klassas som vaniljsex. Missionären och sådär. Obviously så gillar vi att göra lite "dirty" saker som att ta varandras könsorgan i munnen och knäppa positioner så analsex är inte ett långt steg egentligen. Jag har försökt ha det en gång för massa år sedan men det var för trångt eller så hittade jag inte in men jag har inte varit sugen på det sen dess.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha, trodde det var rent generellt, inte just mellan man och kvinna.

Men innan vi kan avgöra om något är avvikande eller ej så måste vi ju först bestämma vår gränsen går.

Anser du, att analsex ingår i den sexuella Normen?

Norm och norm, men det är knappast något avvikande att åtminstone ha prövat på det, eller? Skulle uppskatta det till att det är runt hälften, något fler, som _har_ testat.

...och då pratar jag om man + kvinna som en del i sexlivet, inga håriga greker.

Att klä ut sig till jultomte och spänna på tomtemor insmord i gröt är en avvikelse, sådant där man inte direkt drar upp för grabbarna ens i omklädningsrummet efter ett manligt gympass. Det är väl sådant jag skulle räkna som avvikelser, sådant man inte pratar så högt om.

Mitt svar är Nej, förresten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Röstade ja. Jag tänder på sex, jag tänder på knulla, jag tänder på fittor och kukar, jag tänder på sexuella anspelningar, jag tänder på subtil erotik, jag tänder på kroppar, jag tänder på saker som har med kroppar att göra, jag tänder på ord med sexuell innebörd, jag tänder på människor som uttrycker sexuellt begär, jag tänder på kroppar under kläder, jag tänder på kroppar utan kläder, jag tänder på sexuellt begär, jag tänder på allt som är förbudet, jag tänder på tanken att folk blir tända av mig, jag tänder på människor, jag tänder på tanken om avvikande sexualiteter, jag tänder på tanken på kuk, jag tänder på tanken av fitta: jag tänder så jäkla hårt och det finns inget sexigare än att ge uttryck för det.

Jag är kåt.

Vote: ja. Och jag är öppen med den!

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 12 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...