Jump to content

Prototype 2


Logiken
 Share

Recommended Posts

Jag är en av de där få (tydligen) som fakstiskt uppskattar ettan. Storyn suger, men fy fan vad roligt det är att bara slakta, slakta, slakta, slakta, sla... you catch my meaning.

Hoppas tvåan satsar lika hårt på storyn som på slaktmomenten. Visst är det roligt att bara leka rövare, men en djupare story skulle ju inte sitta helt fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är en av de där få (tydligen) som fakstiskt uppskattar ettan. Storyn suger, men fy fan vad roligt det är att bara slakta, slakta, slakta, slakta, sla... you catch my meaning.

Hoppas tvåan satsar lika hårt på storyn som på slaktmomenten. Visst är det roligt att bara leka rövare, men en djupare story skulle ju inte sitta helt fel.

^this

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Första var ju helt ok. Spela aldrig ut det, tröttna efter ett tag för att det var samma samma samma samma samma hela jävla tiden. Asnice freeroam dock.

Men att storyn i tvåan är att man ska döda Alex är lite... <_<

Värt att nämna är att ju längre fram i storyn man kommer i Prototype destå häftigare attacker får man. Du kanske bara aldrig körde så långt att du låste upp piskarmen som du klyver folk på mitten med?

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Värt att nämna är att ju längre fram i storyn man kommer i Prototype destå häftigare attacker får man. Du kanske bara aldrig körde så långt att du låste upp piskarmen som du klyver folk på mitten med?

Jag kom så långt att jag tröttna. Låste upp en del sjuka saker, varav piskarmen var en av dom. Fortfarande tråkigt och fortfarande för mycket samma samma samma!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 11 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...