Jump to content

Ett försök till ett medelsvensson liv!


simonracer
 Share

Recommended Posts

"Jag försöker känna på dörren, men det visar sig att handtaget bara är ditmålat"

"Efter några inledande meningar sitter vi tysta under samtliga av de två timmar som resan tar"

"Jag blir otålig och börjar springa. Hon springer förvirrat efter."

"Väl inne i hallen går jag fram till en bana, tar upp ett klot och skriker efter att ha varit knäpptyst i timmar WAAAAATCH THIS!, men råkar sedan av misstag säga att vi ska sluta spela. Innan vi ens har börjat."

"Jag försöker ta en taxi, men istället för att sätta mig i baksätet råkar jag av misstag ta tag i föraren, slå honom på käften, slänga ut honom på gatan och sätta mig framför ratten istället"

"Två och en halv timmes tyst språngmarsch senare är vi framme vid baren."

"Jag har inte lyckats hitta ett jobb, men det spelar inte någon större roll. Det finns ingenting att köpa här ändå"

"Och Roman? Tja, han ringer ibland. Eller rättare sagt: han ringer exakt var tjugonde minut, dygnet runt, dag efter dag, vecka efter vecka. Jag svarar då och då, men det är alltid samma visa. Han håller på att bli misshandlad. Av samma män, på samma plats. De har hållit på med det där i två veckor nu. Jag går inte dit"

Bland det bästa jag läst på en spelsite :lol:

Redigerad av Renard
  • Gilla 5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...

Fantastiskt roligt! Hur många gånger har man inte själv försökt sig på samma sak, för att bara efter en kort stund konstatera att det inte går. Det här visar verkligen hur svårt, ja nästintill omöjligt det är att leva/spela ett hederligt och laglydigt liv i GTA-spelen och hur orealistiska de är i vissa avseenden. Inget fel med det dock, tvärtom, för det är så ett GTA ska vara och det är delvis det som gör det så roligt :)

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp, men det är lite kul att vara "laglydig" för att jävlas :shifty:

Men GTA är ju gjord så, jag körde omkring med en bil igår och skulle "ta det så lugnt som möjligt" men lyckades ändå köra över en person som hoppade framför bilen. (!!!!) Sedan när man ringer ambulans så hjälper de inte den som ligger ned redan. Så nää.

Kollade också hur många jag hade dödat sedan senaste save:et, det var 25 pers när jag var klar <.< Och då hade jag "bara" kört som en galning och krockat på bilar.

Redigerad av Ferno
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...