Jump to content

Modern Warfare 3


Bebben
 Share

Recommended Posts

Jag vet inte om det redan finns en Modern Warfare 3-tråd, men nog är det väl kanske dags för en i alla fall.

Modern Warfare 3 kommer, som ni kanske redan hört, enligt rykten ha tre utvecklare tillsammans: Infinity Ward, Sledgehammer och Raven Software.

Mycket mer är nog inte känt om spelet mer än att det ryktas släppas omkring hösten. Jag tror inte ens att det officiellt är utannonserat, men det är nog ändå ganska säkert på gång. Jag tänkte att det kunde vara kul att spekulera lite kring vad det blir utav detta.

Den här filmen är kanske lite intressant:

Man vidarebefodras till den om man går in på www.findmakarov.com, som dök upp för några veckor sedan (findmakarov.com visade sig sedan inte vara kopplad till MW3). Även om den inte säger så mycket om just MW3 så är det en väldigt häftig remake av de två första i Modern Warfare-serien.

Jag tror inte att det är en officiell trailer, den är nog fan-made men ändå. :) Som ni ser i slutet av filmen så

hoppar de två (troligtvis Soap och Price) ut ur ett plan som befinner sig i en krigszon.

Vad tror ni? Vad hoppas ni kommer med/tas bort? Jag tror att singleplayerdelen kommer att bli riktigt bra med tanke på den episka storyn. Eventuell multiplayer är lite svårt att förutse men jag hoppas att de lyssnar på communityn och tar tillbaka dedikerade servrar, IWNet var faktiskt inte bra.

Redigerad av Bebben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

IW brukar vara de som bryter ny mark vad gäller MP, för att sedan helt skita i att bry sig om det när det väl är släppt.

Så jag tror vi kommer få se någonting nytt vad gäller MP-delen, det är väl de enda tankar och förhoppningar jag har på spelet än så länge. Att få testa något nytt, det har ju varit lite samma-samma i två spel nu, precis som det var med COD4 och W@W.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

IW brukar vara de som bryter ny mark vad gäller MP, för att sedan helt skita i att bry sig om det när det väl är släppt.

Så jag tror vi kommer få se någonting nytt vad gäller MP-delen, det är väl de enda tankar och förhoppningar jag har på spelet än så länge. Att få testa något nytt, det har ju varit lite samma-samma i två spel nu, precis som det var med COD4 och W@W.

IW ska inte jobba mer på MW3's multiplayer. De har väl bara lagt grunden. Raven Software jobbar med multiplayerdelen av spelet.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att Raven Software har hand om MP ger å andra sidan större möjlighet till nytänkande. Inte för att jag vet hur de gör sina spel men det lär säkert bli annorlunda när det är en ny studio som jobbar på det. Vilket kan vara ett fräscht inslag i serien.

Att spelen pumpas ut har jag inget emot sålänge de innehåller något som är spelvärt, om än det bara skulle vara singleplayer. Många jag känner och många man ser på internet skiter fullständigt i singleplayer och kör bara multiplayer, vilket är lite synd eftersom de går miste om den stora spelupplevelse singleplayer faktiskt kan erbjuda och ofta erbjuder.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...