Jump to content

Borderlands 2!


simonracer
 Share

Recommended Posts

Det jag egentligen menade var att de bör skippa det animerade i tvåan tröttnade på det i ettan.

Syftar du på Cel-shadingen?

Det är ju Borderlands! Att byta ut det till en "realistisk look" är ju som att sälja sin själ.

Absolut inte säger jag, stilen ska bevaras.

Att påstå något sånt är ju som om GTA V skulle göras i manga stil.

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu måste du skoja, det var ju den tecknade stilen som gjorde att man reagerade och blev intresserad av Borderlands. Utan den hade man förmodligen misstagit spelet för vilken shooter som helst vid en första anblick.

Nix men alla tycker ju olika. Visst jag håller med att det var lite intressant med den tecknade stilen i spelet men tröttnade på det efter tag vilket gjorde att jag orkade inte kö klart spelet. Men det är ju vad jag tycker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nix men alla tycker ju olika. Visst jag håller med att det var lite intressant med den tecknade stilen i spelet men tröttnade på det efter tag vilket gjorde att jag orkade inte kö klart spelet. Men det är ju vad jag tycker.

Då är det ju inte ett spel du ska spela öht.

Det är ju som att säga "hoppas dem spelar hockey i FIFA 2012 istället, jag blev less på fotboll."

  • Gilla 5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

“There has been a lot of people assuming that we are working on Borderlands 2. The reality is that we have made no announcements about future plans there."

http://www.vg247.com/2011/02/10/no-randy-pitchford-did-not-confirm-borderlands-2-was-in-development/

Satans jävla skit. -.-"

Men ett nytt måste ju komma någon gång, men än så länge inte bekräftat. Back to square one again.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...