Jump to content

Dungeons


ZcruweN
 Share

Recommended Posts

Ni minns väl Dungeon Keeper? Spelet där man var en herre över underjordiska monster, där du kunde tortera ihjäl dina minions och där du slogs mot andra!

Well what do you know, ett tyskt spelföretag vid namn Kalypso har återupplivat spelserien igen!

Tydligen så kommer spelet bygga på samma princip som Dungeon Keeper och plotten i det hela är tydligen som följande

Du är en bitter herre som förlorat allt på grund av din exflickväns taskiga plan. Du är längst ner i näringskedjan i underjorden och måste kämpa dig till platsen som den slutgiltiga överherren. Till din hjälp har du alla möjliga fantasi- och mardrömsfoster som lyder din minsta vink. Eller nästan, åtminstone.

Dungeons The Game

Så vad säger ni, kan det här bli något?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mina förhoppningar sköt i höjden när jag läste första inlägget, sedan dalade de lika snabbt när jag läste Lajnux inlägg. Ska åtminstone pröva spelet ändå...

Edit: Bleh, YouTube-kommentarer:

"this game sucks, it's a cheap knock off of dk2, except dk2 is good, this game is awful. I hope this comment saves some poor bastard that's thinking of buying this game some money. because I regret every penny."

"this game isnt like dk2 its a big rip off this fat load of shit xD play the demo ull see"

"Just tried out the game and it's definitely not dungeon keeper. I can't even begin to describe the amount of fail Kalypso has manage to develop and feed this horrendous game to the masses.I am a huge DK fan and this game is one of the biggest lie ever conceived to deceive the fans of DK. If you preordered this game cancel it asap. You will regret it big time. The moment you start playing this pile of shit, you would probably start masturbating in order to keep your sanity! THE GAME IS FAIL!"

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...