Sniper Skrivet 18 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2010 (redigerad) Bara jag som är taggad? Redigerad 18 december, 2010 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 21 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2011 skiiiittt.. har ps3 och pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2011 "Crysis 2 leaked" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 17 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2011 prova nu den läkta versionen.. Min dator klarade crysis 1 med allt på high och 1680x1050 (?) fick då stadiga 30 fps utan drop detta kan jag inte spela på lägsta upplösning med lägsta inställningarna utan att fpsen droppar som tusan hela tiden? ibland kör jag med 60 fps sen helt plötsligt utan att något händer så droppar det ner till 5 dåligt optimerat? har för mig att detta skulle kräva mindre än ettan. förövrigt så det lilla jag spelat så verkar spelet helt ok. Man måste inte lägga ett helt magasin på en fiende för att dom ska dö tex och så är grafik lite sötare än ettan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 17 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2011 prova nu den läkta versionen.. Min dator klarade crysis 1 med allt på high och 1680x1050 (?) fick då stadiga 30 fps utan drop detta kan jag inte spela på lägsta upplösning med lägsta inställningarna utan att fpsen droppar som tusan hela tiden? ibland kör jag med 60 fps sen helt plötsligt utan att något händer så droppar det ner till 5 dåligt optimerat? har för mig att detta skulle kräva mindre än ettan. förövrigt så det lilla jag spelat så verkar spelet helt ok. Man måste inte lägga ett helt magasin på en fiende för att dom ska dö tex och så är grafik lite sötare än ettan Det är en läck version... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 17 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2011 Det är en läck version... spelet släpps ju inom knappt en månad så borde ju vara rätt klart ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 17 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2011 spelet släpps ju inom knappt en månad så borde ju vara rätt klart ändå? Frågan är hur gammal den läckta versionen är. Det är klart att man ska kunna spela det med bra inställningar om man kan spela det första spelet som är så pass dåligt optimerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2011 Den är från januari. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 28 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2011 (redigerad) Crysis 2 pc demo imorgon! Taggad Edit: laddar ner i 10 mbit/s Edit: bara jag som inte kan göra ett konto på mycrysis.com? Redigerad 1 mars, 2011 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 2 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2011 Någon annan som testat? Tyckte grafiken var rätt nice och det är bara dx 9! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2011 För jävla kul spel, jag å 4 polare gick squad och ägde totalt Level 10 på bara några timmar. Synd att allt är maxat nu bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 2 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2011 När jag gått med i ett spel från browsern så kommer jag till server-lobbyn. Prövade ett par stycken servrar men jag är fast i lobbyn. Ska det vara så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 3 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2011 Demot. Är. Awesome. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 12 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2011 Någon som har samma problem som mig när det gäller demot? Som ni ser så ser jag inte texturer och ljudet sprakar som fan för mig. Min fps ligger på 1-5. Vad kan vara fel? Har uppdaterat grafik drivrutinerna. Har sökt runt på google men hittar inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 13 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2011 Någon som har samma problem som mig när det gäller demot? Som ni ser så ser jag inte texturer och ljudet sprakar som fan för mig. Min fps ligger på 1-5. Vad kan vara fel? Har uppdaterat grafik drivrutinerna. Har sökt runt på google men hittar inget. Finns nog inte så mycket att göra, möjligen kolla om det finns en textfil med inställningar som det brukar finns till alla möjliga spel. Man aknske kan sänka/höja kvalitén där. Annars är du nog rätt så körd, är trots allt en beta :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2011 Det går att låsa upp spelet på Steam nu, trots att det egentligen inte släpps i Europa förens imorrn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 24 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2011 Jag tänker inte köpa detta spel.. jävla konsol port. Får se när dom släpper DX11. Tills dess "köper" jag spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2011 Då har man fått lida genom Crysis 2 på Super soldier för att få alla achievements för svårighetsgraderna. Men fick man sista achievementen? Nej, för spelet är buggat fortfarande. Jävla idioter på Crytek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2011 Typ bara jag som orkade spela 1 timme in i spelet och tröttnade på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts