Jump to content

Crysis 2


Sniper
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

prova nu den läkta versionen..

Min dator klarade crysis 1 med allt på high och 1680x1050 (?) fick då stadiga 30 fps utan drop

detta kan jag inte spela på lägsta upplösning med lägsta inställningarna utan att fpsen droppar som tusan hela tiden? ibland kör jag med 60 fps sen helt plötsligt utan att något händer så droppar det ner till 5

dåligt optimerat?

har för mig att detta skulle kräva mindre än ettan.

förövrigt så det lilla jag spelat så verkar spelet helt ok. Man måste inte lägga ett helt magasin på en fiende för att dom ska dö tex och så är grafik lite sötare än ettan :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

prova nu den läkta versionen..

Min dator klarade crysis 1 med allt på high och 1680x1050 (?) fick då stadiga 30 fps utan drop

detta kan jag inte spela på lägsta upplösning med lägsta inställningarna utan att fpsen droppar som tusan hela tiden? ibland kör jag med 60 fps sen helt plötsligt utan att något händer så droppar det ner till 5

dåligt optimerat?

har för mig att detta skulle kräva mindre än ettan.

förövrigt så det lilla jag spelat så verkar spelet helt ok. Man måste inte lägga ett helt magasin på en fiende för att dom ska dö tex och så är grafik lite sötare än ettan :)

Det är en läck version...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Någon som har samma problem som mig när det gäller demot?

Som ni ser så ser jag inte texturer och ljudet sprakar som fan för mig. Min fps ligger på 1-5. Vad kan vara fel? Har uppdaterat grafik drivrutinerna. Har sökt runt på google men hittar inget.

Finns nog inte så mycket att göra, möjligen kolla om det finns en textfil med inställningar som det brukar finns till alla möjliga spel. Man aknske kan sänka/höja kvalitén där.

Annars är du nog rätt så körd, är trots allt en beta :/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...