Jump to content

Julshopping 2010


VickeX
 Share

Recommended Posts

För er som inte har Mass Effect 2 finns det för 119 riksdaler på Webhallen idag.

Såg det tidigare idag och funderade på att köpa det. Bestämde mig för att inte göra det. Men nu ångrade jag mig, och det är beställt.

Kommer säkerligen att ångra mig då jag vet att jag inte gillar RPGs, och jag tyckte inte om 1an för fem öre. Sure, storyn var säkert bra, men jag orkade inte med spelets gameplay.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

AC: Brotherhood (360/PS3) för 299kr på Webhallen.

Jag vill ha brotherhood men det känns lite för mycket som en expansion för att jag ska betala fullpris för det. 299 är inte fullpris, men det är en ny stad och en ny story, samt en multiplayer komponent. När jag köpte AC2 för fullpris för bara ett år sedan så känns inte det direkt som om något jag vill spendera så mycket pengar på när det ändå egentligen är samma sak man får.

Borde nog bara ta ett par månader tills det finns att hitta för 250kr ändå, så jag väntar nog. x)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bioshock 2: Special Edition för 199kr på Webhallen!

specialeditioncontent_1195411_0.jpg

Väldigt sugen på detta, men det är ändå 200kr och jag köpte Mass Effect 2 och en film nyss, och såhär runt jul så försvinner pengarna snabbt på andra saker oockså. Är väldigt sugen men det blir nog inte av ändå. Überbra pris hur som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om det är sant så är det jävligt billigt :mellow:

Verkar fungera, jag drog hem klienten och startade nedladdningen av själva spelet utan att betala ett smack.

Stängde av när jag såg att nedladdningen fungerade. Kan ändå inte spela på den här datorn, och jag har redan spelet på PS3. :P

Men det är ju ett hett tips för folk som inte har spelet och vill testa det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...