Jump to content

Sleeping Dogs


Renard
 Share

Recommended Posts

:mellow:

För det första: Jag gillar både Streets of L.A. och New York, trots att de är mer buggade än en maffiaboss är av FBI

För det andra: Hong Kong ser ut att bli otroligt mycket bättre, och mindre stelare än sina föregångare.

För det tredje: Gillar man inte Hong Kong-action har man ingen själ.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För det första: Jag gillar både Streets of L.A. och New York, trots att de är mer buggade än en maffiaboss är av FBI

För det andra: Hong Kong ser ut att bli otroligt mycket bättre, och mindre stelare än sina föregångare.

För det tredje: Gillar man inte Hong Kong-action har man ingen själ.

Kan inte förstå hur du gillade TC: NY värdelös realism på bilarna etc tröttnade efter typ 1h spelande. Men smaken är som baken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 6 months later...

Minns ni när vi rapporterade att Square Enix registrerat en titel kallad Sleeping Dogs? Nu har det visat sig att det inte är ett nytt Kane & Lynch det handlar om, det är istället True Crime: Hong Kong som återvänt från de döda - med nytt namn och ny utgivare. Spelet lades ner för ett år sedan när det var Activision som hade tag i det.

Det är Twitter-användaren Future Shop Gamer så är på plats i Hong Kong där Square Enix visat upp spelet. Enligt honom kommerSleeping Dogs att släppas redan i augusti till PC, Playstation 3 och Xbox 360.

http://www.gamereactor.se/nyheter/37061/True+Crime%3A+Hong+Kong+tillbaka/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Strax efter att jag skrev det inlägget hittar jag skjutvapen mest överallt.

Dejta Amanda, så kommer ni åka ut till en park. När dejten är klar kan du åka till en "elstation" uppe på en kulle.

Där bakom finns en blå låda med cash och en pistol.

Ah, finfint. Har även börjat ploppa upp lite varstans bland uppdragen.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...

-köpte spelt för några dagar sen. Men tycker det är ganska segt, när man slåss mot flera fiender samtidigt, så blir det mest att man kontrar och slår några slag, sen kontrar man igen. Står man helt slilla och gör de så fort någon attackerar så är de enkelt. Men blir ju inge kul att hålla på så genom hela spelet... Någon som har tips på bättre taktiker?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...