Jump to content

Min TV är Konkav!


Maimstream
 Share

Recommended Posts

Jepp, jepp.

Det enda jag kan tänka mig i så fall att testa är å stänga av tvn, dra ut all ström-försörjning till den och vänta några minuter.

Sen testar du koppla in och starta tvn.

Fungerar inte det så kan det mycket väl vara dags att köpa dig en ny.

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det enda jag kan tänka mig i så fall att testa är å stänga av tvn, dra ut all ström-försörjning till den och vänta några minuter.

Sen testar du koppla in och starta tvn.

Fungerar inte det så kan det mycket väl vara dags att köpa dig en ny.

Men ååååh jag har ju redan testat det och men ååååh vi köpte den ju för bara några veckor sedan!! Begagnade dåliga skitjävel.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men ååååh jag har ju redan testat det och men ååååh vi köpte den ju för bara några veckor sedan!! Begagnade dåliga skitjävel.

Kan trösta med att plasma-tv har blivit grymt billiga på senaste.

Nu kan en normal människa också köpa sig en 50" :)

Däremot tror jag det bara är något motstånd som är trasigt i luxoren, så det går nog att repa för några hundra.

Det hände våran gamla tv, men farsan har repat många tv-apparater i sina dagar så vi kom billigt undan.

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jag kanske testar det! Vill helst inte behöva lägga ut pengar på en ny (obegnagnad som begagnad) när jag har haft den här i max 2 veckor! I annat fall ska tydligen min händige pappa titta på det någon dag, min mamma sa att han hade sagt att han kanske (eller "förmodligen" - jag minns inte) kunde fixa det! Eller tre veckor, minns inte och tiden flyger förbi.

Men jag ska definitivt testa med lite aga!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...