Jump to content

Bejeweled 2 Gratis hos Popcap idag


Bebben
 Share

Recommended Posts

Bejeweled 2 är gratis idag, bara att ladda ner från Popcap.com.

Tänkte bara tipsa om det. Rätt nice ändå.

EDIT: Att det dock kraschar direkt för mig är en annan femma, men det är gratis. Och gratis är gott.

Vet inte varför det kraschar men det har säkert något med drivare att göra.

Redigerad av Bebben
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kraschar inte på min dator men det står att jag bara har 52 minuter speltid kvar och att jag kan köpa det för $20..

Då har du nog demo-versionen. Popcap har ju gratis demo på typ alla sina spel, och laddade du ner det efter 10/10/10 har du nog demon. För du fick väl ingen serialkey?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tar den här tråden och frågar i.

Efter att ha klarat ut Adventure mode så långt som man kan på gratisversionen, och även alla challenges så känner jag att det är dags att betala för Zuma's Revenge och få hela spelet. :D

Så jag har betat (Ja, betat) ihop en snabb summa nu på fotbollen som gick ikväll, tillräckligt för att få det här spelet "gratis" så att säga.

Men jag undrar lite snabbt hur det fungerar med registrations keys och så vidare på popcap, om jag fattat det rätt så kommer jag nu få en key som jag kan använda för att låsa upp spelet. Men vad händer om jag formaterar datorn? Bör jag regga mig på Popcaps hemsida? Kan man då på något sätt binda sitt konto likt steam så man bara kan tanka hem och installera de spelen man köpt tidigare ifall man nu skulle formatera eller något i den stilen.

Edit: Äsch, jag reggar mig. Då får man en purchase history och man får tydligen lite bonus också. I alla fall om man handlar några gånger. :P

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men jag undrar lite snabbt hur det fungerar med registrations keys och så vidare på popcap, om jag fattat det rätt så kommer jag nu få en key som jag kan använda för att låsa upp spelet. Men vad händer om jag formaterar datorn? Bör jag regga mig på Popcaps hemsida? Kan man då på något sätt binda sitt konto likt steam så man bara kan tanka hem och installera de spelen man köpt tidigare ifall man nu skulle formatera eller något i den stilen.

Du får en key i mailen som du kan använda fem gånger.

Men sen går det också bra att maila dom om en ny. smile_1181703_0.gif

Måste man inte regga sig på sidan för att köpa spel? Du bör iallafall göra det, då du får mer rabatt ju mer du köper.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du får en key i mailen som du kan använda fem gånger.

Men sen går det också bra att maila dom om en ny. smile_1181703_0.gif

Måste man inte regga sig på sidan för att köpa spel? Du bör iallafall göra det, då du får mer rabatt ju mer du köper.

Möjligt att man måste, jag gjorde det i alla fall innan jag köpte eftersom jag läste att man då kan kolla sin köphistorik osv. Kan vara bra att ha.

Köpte Zuma Bundle med både Zuma och Zuma's Revenge i, för 225. Lätt värt då spelen kostar 175 st. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...