Jump to content

[IV] Ben Bujas Stunt Montage VII


VickeX
 Share

Recommended Posts

Jag kan inte förstå tjusningen med att köra på en ramp-ish sak, flyga över allting som ser ut som potentiella landningsställen och sedan studsa på en vägg, genom en spricka och landa på en avsats någon meter över marken.

Gof, du tänkte på "stuntet" vid 2:35? Det kan jag hålla med om. Men vad tycker du om resten av filmen? Det var ett stunt i en film på 4 minuter.

Jag tycker att den här filmen innehåller mycket mer riktiga stunts än vad hans tidigare gjort... Det är fler bumps, dom är högre och häftigare overall.

Och GTArez, du har uppenbarligen inte varit med på VC/SA-tiden när GTA-Stuntingen var i sitt esse. Det är inte slumpmässigt vart man landar. Stunts är riktiga stunts först när det är välplanerat och relativt svårt att utföra. Att hoppa på en ramp och göra en bakåtvolt är kanske ett stunt i verkligheten, men inte i GTA, därför att det är väldigt lätt, alla gör det, och därför är det inte någonting man direkt vill se om man tittar på en stuntfilm.

Håller för övrigt med Mark... Musiken var ingen höjdare. Han har haft mycket bättre musik i sina tidigare videos.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...