Jump to content

Kan inte starta uppdrag?


Kebab
 Share

Recommended Posts

Hola. Jag klarade det ovan nämnda uppdraget, sedan ringde Little Jacob och jag tror att jag råkade klicka bort det samtalet (minns inte vad han sade i alla fall, det var förra veckan det hände). Nu har jag två uppdragsgivare på kartan, "D" och "?". Men när jag "åker in" i den gula pilen så blir den bara genomskinlig och inget uppdrag startar. Hilfe!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hola. Jag klarade det ovan nämnda uppdraget, sedan ringde Little Jacob och jag tror att jag råkade klicka bort det samtalet (minns inte vad han sade i alla fall, det var förra veckan det hände). Nu har jag två uppdragsgivare på kartan, "D" och "?". Men när jag "åker in" i den gula pilen så blir den bara genomskinlig och inget uppdrag startar. Hilfe!

Det kan vara så att du måste starta uppdraget en viss tid på dagen. Men då brukar det också stå när du går in i markören "Kom tillbaka mellan x och x".

Har du provat att ringa upp Little Jacob igen? Ibland fungerar det att ringa till personer som du måste prata med för att komma vidare innan dom ringer dig, och på så sätt trigga nya uppdrag och händelser på direkten istället för att vänta några in-game timmar.

Pröva ring Little Jacob, och om inte så försök att ringa alla andra i din kontaktlista. När du ringer, se till så att du tar "Call - Talk" eller "Call- Call" eller vad det nu står.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för svaret! Nej, det kommer inte upp någon ruta där det står vilka tider som gäller. Har försökt ringa LJ och några andra, men ska testa hela telefonboken igen!

Försöker minnas vad Little Jacob sade i luren, typ något om att hämta upp någon/något eller så. :hmm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för svaret! Nej, det kommer inte upp någon ruta där det står vilka tider som gäller. Har försökt ringa LJ och några andra, men ska testa hela telefonboken igen!

Försöker minnas vad Little Jacob sade i luren, typ något om att hämta upp någon/något eller så. :hmm:

Ett bra tips att du kollar i Breif där allt står vad de har sagt etc :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...